Onkos kellään ollu hyytymis/pätkimis ongelmaa
tuolla yhdistelmällä ?
Eli nettisivut latautuu hitaasti ja välillä ei ollenkaan, thomsoneissa "kuulemma" ollut
poweri ongelmia (siis muuntaja)
liittymä 1M/256,Thomson TCM390, Winxp home sp2
Asiallista palautetta Kiitos !
; )
Soneran kaapeli /thomson390
8
3496
Vastaukset
- weba
Samat on ongelmat sama laite pätkii lataus ongelmia,
menee koko laite jumiin ja sen saa toimimaan taas kun repii johdot muutamaksi sekunniksi irti ja kytkee taas piuhat kiinni takaisin,joskus tämän joutuu tekemään montakin kertaa ennen kuin laite taas toimii,että silleen minulla.Olenkin sitä vaihtamassa kunhan löytyis hyvä luotettava laite.
Muuten sama nopeus 1M/265.
Hyvät jatkot. - OK 410
Vaihdoin Thomson TCM410:een. Ensimmäinen 410 kesti kaksi päivää, ja sitten takuuvaihto. Nyt on toiminut 2 kk todella hyvin. Hinta oli 59 e.
- OK 410
HUOM. takuuajat ovat melko pitkiä Thomsoneissa. Minun 410:ssä se on 36 kk!
Ei muuta kuin laite takuukorjaukseen.- Daatta
Niin, OK 410 mistä hankit tuon modeemisi ?
- OK 410
Daatta kirjoitti:
Niin, OK 410 mistä hankit tuon modeemisi ?
Elisa-Shopista muutama kk sitten.
- weba
OK 410 kirjoitti:
Elisa-Shopista muutama kk sitten.
Niin olen sen verran aloittelija,että kysynkin
sopiikos tämä TCM 410 soneran kaapeliverkkoon.
Kiitos jos jaksata vastata. - Ehp
weba kirjoitti:
Niin olen sen verran aloittelija,että kysynkin
sopiikos tämä TCM 410 soneran kaapeliverkkoon.
Kiitos jos jaksata vastata.Varmista operaattoriltasi mikä modemi
verkkoon soveltuu.Esim Soneralla
Eurodocsis 2.0 hyvä lähtökohta
- dna
Samalaista välillä täälläkin ollut, tosin dna kaapeliliittymällä ja modeemikin vuokramodeemi ja nopeuskin vain 768/256 kun parempaa nopeutta ei ole vielä tarjolla. Nythän tuon kaapelimodeemin saa kaupanpäälle ku liittymän ottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle402797Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362591Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962114Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401971Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3131752- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271133