Onkos kellään ollu hyytymis/pätkimis ongelmaa
tuolla yhdistelmällä ?
Eli nettisivut latautuu hitaasti ja välillä ei ollenkaan, thomsoneissa "kuulemma" ollut
poweri ongelmia (siis muuntaja)
liittymä 1M/256,Thomson TCM390, Winxp home sp2
Asiallista palautetta Kiitos !
; )
Soneran kaapeli /thomson390
8
3470
Vastaukset
- weba
Samat on ongelmat sama laite pätkii lataus ongelmia,
menee koko laite jumiin ja sen saa toimimaan taas kun repii johdot muutamaksi sekunniksi irti ja kytkee taas piuhat kiinni takaisin,joskus tämän joutuu tekemään montakin kertaa ennen kuin laite taas toimii,että silleen minulla.Olenkin sitä vaihtamassa kunhan löytyis hyvä luotettava laite.
Muuten sama nopeus 1M/265.
Hyvät jatkot. - OK 410
Vaihdoin Thomson TCM410:een. Ensimmäinen 410 kesti kaksi päivää, ja sitten takuuvaihto. Nyt on toiminut 2 kk todella hyvin. Hinta oli 59 e.
- OK 410
HUOM. takuuajat ovat melko pitkiä Thomsoneissa. Minun 410:ssä se on 36 kk!
Ei muuta kuin laite takuukorjaukseen.- Daatta
Niin, OK 410 mistä hankit tuon modeemisi ?
- OK 410
Daatta kirjoitti:
Niin, OK 410 mistä hankit tuon modeemisi ?
Elisa-Shopista muutama kk sitten.
- weba
OK 410 kirjoitti:
Elisa-Shopista muutama kk sitten.
Niin olen sen verran aloittelija,että kysynkin
sopiikos tämä TCM 410 soneran kaapeliverkkoon.
Kiitos jos jaksata vastata. - Ehp
weba kirjoitti:
Niin olen sen verran aloittelija,että kysynkin
sopiikos tämä TCM 410 soneran kaapeliverkkoon.
Kiitos jos jaksata vastata.Varmista operaattoriltasi mikä modemi
verkkoon soveltuu.Esim Soneralla
Eurodocsis 2.0 hyvä lähtökohta
- dna
Samalaista välillä täälläkin ollut, tosin dna kaapeliliittymällä ja modeemikin vuokramodeemi ja nopeuskin vain 768/256 kun parempaa nopeutta ei ole vielä tarjolla. Nythän tuon kaapelimodeemin saa kaupanpäälle ku liittymän ottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873776
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m861689Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281442- 1641327
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231108Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2011081Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921038- 351031
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124979Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell156809