Mulla on noin 2v marsu joka on ensimmäistä kertaa raskaana kun tunnustelin sen vatsaa niin siinä tuntui jo aivan selvästi poikaset. Rupesin selailemaan tietoa Googlesta ja siellä marsuharrastelija oli kertonut että tiineän marsun kanssa pitäisi olla toinen naaras marsu. Minulla on toinen marsu toinen marsun äiti, Scippo mutta ne ei oikein tule toimiin sillä tiineä marsu Iivari (luulin aluksi että marsu olisi poika mutta nimi jäi silti :D) puree Scippoa ja ned. Joten minulla on kaksi kerros häkki ja ne on eri häkeissä.. Eli pitäisikö minun laittaa Scippo Iivarin häkkiin auttamaan Iivarin selviämään vai miten?
Anteeksi kirjoitusvirheitä.
Minulla on sitten ollut marsuja koko ikäni ne tuli jo kun olin 9. Eli siis minulla on kokemusta tiineylsissä eli marsut ovat ihan hyvissä käsissä niin ei tarvitse huolehtia.
Marsun tiineys
3
163
Vastaukset
- Älä hanki uusia
Itsellä marsuja ollut 14 vuotta ja tiedossa on, että ensimmäisiä poikasia ei KOSKAAN teetetä 2-vuotiaalle marsulle. Ja sinun suurin huolenaiheesi on ettei marsulla ole kaveria häkissään. Tuokin tieto olisi pitänyt hakea ennen poikasten teettämistä. Oletko sittenkin provo? Jos et niin hyvissä käsissä tuo marsuparka ei ainakaan ole. Hyvin todennäköisesti emo tai poikaset eivät tule selviämään. Sääli silloin näitä viattomia marsuja, vaan ei sinua.
- Olikohanapua
En ala nyt haukkumaan sua maahan. Mutta voithan sä yrittää nitä yhdistää, jos se ymmärtäs että toine on tiineenä. Pureeko se sillon ku oot ite näkemässä? Miun marsut eivät uskalla kinastella ku oon tölläämässä. Jos ne kinastelevat vaan kahestaa nii voit pitää niitä tietyin väliaikoin samassa häkissä jos oot vieressä vartioimassa tilannetta. Missä tilanteissa tuo puree? Silloin kun osuvat toisiinsa? Silloin niitä voi pitää ainakin lattialla. Mutta jos mikään ei ala sujumaan pidä marsut erilleen joka on parasta niille.
- Olikohanapua
Toivottavasti saat jotain selkoa tekstistä tai pointistani. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2313011Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1972646Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1121253Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1411208Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2991119- 701108
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3721091Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831065Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a211005Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin8833