tyttöjen murrosikä kysymyksiä

kohta 10v

Moi:3 mä oon piakkoin 10 wee typy (oon siis 3lk syksyllä meen neloselle) ja mä haluisin tietää murrosiästä. Mulla on jo murkkuikä alkanut. Alkoi syksyllä. Btw mun rinnat on alkanu kasvaa, valkovuotoo tulee, kasvupyrähdys vauhdissa ja häpykarvoja on alkanut ilmestymään. Oon n. 142cm pitkä ja aika hoikka (28-30 kg).

Eka kysymys: Onko normaalii kun meil oli koulu-uinti marraskuus nii sit siel suihkus mul sattu silmään kun yhellä mun luokkalaisella oli tuuheet karvat alapäässä ja aika isot rinnat (se ei käytä rintsikoita) ja kaikenlisäksi mä oon kateellinen sille kun se on kehittynyt enemmän kuin mä! Onko normii et oon kade sille??

Toka: Kuin isot rinnat pitää olla että löytyy sopivii rintsikoita? Meinaan et onks mul tarpeeks rintoja? Alta 61 tai 62cm ja päältä 68-70cm. Käytän jo minitoppeja, ei niitä tarttee suositella. Minkä kokoset rintsikat? Löytyykö jostain kokoo 60AA?

Kolmas: onko mahdollista että mun menkat alkaa 11v kun mun äidilläkin alkoi? Sen murrosikä alkoi saman ikäsenä kuin mulla eli 9v.

Kiitokset jo etukäteen vastauksista:)

21

1672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • upee1

      mä haluun sua

      • vittu on muuten hieno trolli aloittaja.


    • tytsykkä

      Moi! Suosittelen että juttelet esim: äitisi tai jonkun muun naisen kanssa asiasta. Voit halutessasi ostaa liivit mutta katso että ostat oikean kokoiset (kuppikooltaan ja ympärysmitaltaan) menkkasi saattavat alkaa pian tai vasta parin vuoden päästä,sitä aikaa kukaan ei osaa sanoa. Yleensä "menkat" tai kuukautiset alkavat kun kasvupyrähdys loppuu. Valkovuotoa saattaa tulla parivuotta ennen menkkoja. Olet vasta nuori elärauhassa kyllä kaikki aikanaan tulee,mutta toki info on plussaa. Häpykarvoitus kasvaa kaikille naisille.kannattaa myös muistaa että rupeat haisemaan ja naamaasi saattaa tulla finnejä jos et huolehdi hygeniasta! :)

      • tytsykkä

        Ja lisään vielä että ei sun tarvitse kadehtia muita :) toki se on melko normaalia


      • jos karvoja tulee niin sheivataan koska muuten on epäsöpö ruumis


    • Rinnat alkaa kasvaa ja rinnoissa voi tuntua myös aristusta tuolloin. Älä pelästyy sitä. Valkovuotoa tulee ja kuukautiset alkaa. Alavatsassa tuntuu kipua silloin. Keholle alkaa ilmestyä karvoitusta, toisilla sitä voi olla runsaastikin. Havaitset kyllä nuo muutokset helpostikin. Ei kannata kadehtia, jokainen kehittyy omaan tahtiin.
      Rintsikoista voisit jutella äitisi kanssa.

      • ap tyttö :)

        Kiitti kaikille vastauksista:) piti kirjottaa tää teksti "vastauksena" tohon Hoitsukundin viestiin koska puhelimella ei voi muulla tavalla. Iso hali kaikille vastanneille :3


      • mullapas on ollu bikinit vaikka oon poika ja vittu oli söpöt bikinit


      • uteliaseeli
        LOLIHENTAI kirjoitti:

        mullapas on ollu bikinit vaikka oon poika ja vittu oli söpöt bikinit

        Onko LOLIHENTAI saanu pillua pikkutytöiltä?


      • uteliaseeli kirjoitti:

        Onko LOLIHENTAI saanu pillua pikkutytöiltä?

        kyllä olen omalta 12v sisäköltä


    • ope1234

      Eikö tämä trollivitsi ikinä vanhene? Kukaan 9-vuotias ei kirjoittele tuollaista. Ja sitten apuun rientää rintsikkaneuvoineen "tytsykkä", joka oikeasti on sama henkilö kuin ap. Mikä vaivaa aikuista ihmistä, joka haluaa jatkuvasti "keskustella" lasten kehoista ja alusvaatteista... Sama tyyppi on vaikuttanut monella nimimerkillä myös muoti ja pukeutuminen - alusvaatteet palstalla, jossa hän on jotakuinkin tunnustanut olevansa trolli.

      Mitä jos sittenkin siirtyisit taas aikuisten palstoille ja jättäisit lapset rauhaan, jos sinun on kertakaikkiaan pakko päästä juttelemaan alusvaatteista. Lasten houkutteleminen seksiväritteisiin keskusteluihin on rikos, vaikka se tapahtuisi nimettömänä netissä.

      • namusedät

        No eikös tuo ole ihan selvää jo muutenkin. Tämä "tytsykkä" on selvä bedofiili, joka haluaa keskusteluihin pienien tyttöjen kanssa. Järkyttävää. Miten nämä saisi täältä pois. Toivottavasti aikuiset valistaa lapsiaan näistä ettei kukaan pienistä tytöistä usko näitä juttuja. Kukaan nuori tyttö ei todellakaan keskustele tuollaisia nettipalstoilla. Se pitäisi tämän sedänkin tajuta on siis aivan turhaa tämä yrittely.


      • hyihelvettimenkääpois

        Jaha täälläkö nämä uskovaiset natsipedofiilit taas mellastavat. ope1234 ja namusetä.
        Hyi helvetti teidän touhujanne!


    • Typykkä15v

      Mä en nyt ihan ymmärtanyt sun kysymyksiä.

    • olehyva

      ole hyvä

    • Lööw

      Juu on normaalia olla kateellinen! Ja kyllä löytyy 60aa kokoisia liivejä, ainakin lindexillä suosittelen käydä kurkkaamassa ja sovittamassa. Sieltä ostan itsekin rintsikkani. Ja luultavasti jos äidilläsi alkoi kuukautiset 11 vuotiaana, sinulla alkaa 10-12 vuotiaana, eli suunnilleen samoihin aikoihin kuin äidilläsi

    • EeroEtikka

      Olet siis 9v ja nyt jo käyt nuorten palstoilla? Vittu tää tulevaisuus näyttää niin valoisalta.

      • blwckengnke

        Et tainnu lukee alottajan juttuu kunnolla... Se on 10v ja itsekin täytin pari minuuttia sitten 12v, enkö todellakaan ole mikään pedofiili. Mutta alottaja näköjään saikin jo vastauksia kysymyksiinsä joten... Häivyn.


    • hahahahaahtofu

      tapa ittes

    • Koinsaman10v

      Oon itte kokenu ton saman just tossa iässä... Mua se oikeestaa hävetti ja en kehannu jutella äitille mut sit mulla alko 10v menkat ja oli pakko... Mut koita kehtaa jutella äitilles ku se tajuu sua koska se on todennäkösesti kokenu aivan saman :)

    • Anonyymi

      Moro Mitäs jarmolla mielessä onko jo vientiä tullut 🌞👻👻

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7996
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      38
      2893
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2208
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1865
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1378
    Aihe