Onko kellään kokemuksia vuoropäiväkodista? Meillä on miehen kanssa molemmilla vuorotyö joten tavallinen päiväkoti ei näin ollen tulisi onnistumaan. Lapsemme joutuu siis olemaan päiväkodissa myös öitä.
Minkä ikäisenä lapset ovan päiväkodissa aloittaneet, mitä kokemuksia erityisesti yöhoidosta ym.
Vuoropäiväkodista
2
473
Vastaukset
- mama uu
Ainakin vuoropäiväkoti, missä lapseni on ollut on todella erinomainen. Olen aina ollut päiväkotivastainen ihminen, ajatellut, että lapset ovat päiväkodissa isoa massaa, ja yksilöllisyys kärsii.
Vuorohoitopäiväkodissa lapsi saattaa toisinaan iltaisin tai öisin olla ainutkin lapsi, ja saa näin ollen hyvin yksilöllistä hoitoa. Lisäksi täällä päiväkodissa on selvästi kiinnitetty huomiota kodikkuuteen ja lämpöisen tunnelman luomiseen. Henkilökunta myös suhtautuu lapsiin todella lämpimästi.
Oma lapseni nyt oli jo esikouluikäinen vuorohoidon aloittaessaan, ja hänelle on ollut helppo selittää, että illalla nukkumaan mennessä on eri ihminen, kuin aamulla herätessä. Pieni lapsi voi olla ihmeissään, kun henkilökunta tietenkin vaihtuu eri vuoroihin. Mutta kyllä ainakin hoitajat vakuuttelivat, että pienillä lapsillakin yöt sujuvat hoidossa hyvin.- vuoropäiväkodissa
olen töissä vuoropäiväkodissa. on totta että illat, yöt ja viikonloput ovat hiljaisia, mutta päivällä saattaa olla lapsia reilusti ylipaikoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803