Salonki Divanera

magge

Mitähän mahtaa maksaa puolipitkien hiusten maliinleikkaus? Malli on pysynyt mutta lyhentää ja siistiä tarttis :)
Muitakin kokemuksia haluaisin kuulla?

39

5864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kagge

      Älä huoli, kyllä teillä siellä ihan hyvin menee..

    • ex-asiakas

      Valitse joku toinen paikka, mikäli et halua lastentarhassa hiuksiasi leikkauttaa. Itse vaihdoin paikkaa, kampaamo aika on minun aikaani ja ilman tuntuvaa hinnan alennusta en suostu sitä aikaa jakamaan lapsenkaitsennan kesken. Jos ei rahkeet riitä niin kannattaa perustaa ihan vaan koti parturi omalle kaveripiirille.

      • mariq

        Kävin ja kokemus oli miellyttävä. Pelotti hyvinkin paljon että taas saa pettyä leikkuuseen mutta olin enemmän kuin tyytyväinen. Yleensä uudella parturilla käydessä parturi leikkaa jonkun mallin mihin on juurtunut ja joka näyttää kasaripunkkarilta, mutta parturi kuunteli toiveet ja kyseli mielipiteitä. Ehdottomasti tulen jatkossakin käymään.


      • Kagge

        panostakaa myös lehtimainontaan tämän palstan lisäksi...


    • Nykyasiakas

      Suosittelen lämpimästi! Tytöt osaavat asiansa ja olen taas ensi viikolla menossa. Hinta on ihan kilpailukykyinen ja huomattavasti edullisempi kuin esim. Porissa.

    • Kagge

      Kukas se kissan hännän nostaa ellei...

    • Minitubut

      Leuan korkeudelle ulottuvan ohuen tukkani kahden värin värjäys ja latvojen tasoitus maksoi 130€. Kampaaja teki työtä vähän huolimattoman näköisesti, mutta väri valinta oli kuitenkin ihan onnistunut. Vähän semmonen hällävaliä olotila sieltä kuitenkin jäi.. Anyway, varmaan ihan hyviä kampaajia mutta en suosittele muita kajoavia toimenpiteitä tässä paikassa. Jos muutat mielesi tai et ole tyytyväinen, palvelu muuttuu kaikkea muuta kuin mukavaksi ja minkään näköistä asiakkaan vastaan tulemista ei ole. Itse tulin katumapäälle riskialttiimman toimenpiteen kanssa edeltävänä päivänä ennen toimenpidettä ja halusin perua ajan.. Tämä ei kuitenkaan enää käynyt, joten olisin halunnut maksaa itselleni palvelun hinnan edestä lahjakortin, niin he saisivat rahat ja minä saisin miettiä uudelleen millaisiin toimenpiteisiin olen valmis menemään. Noh, ei käynyt. Joko tulet ja maksat tai et tule ja maksat.

    • Nanna

      Nyt kun Bly (?) ei ole siellä enää, niin kannattaa ehdottomasti käydä! 6/5

    • Minitubut

      Pahoittelen negatiivissävytteisiä osia kommentissani. Taisin vähän hötkyillä sen kanssa. Erään toimenpiteen tulos oli järkyttävän näköinen monta päivää, mutta nyt viikon jälkeen ihan ok harjoittelijan tekemäksi. Kampaamon puolen palveluita olen tosiaan kerran käyttänyt ja silloin olin tyytyväinen. Ainahan on tietysti parantamisen varaa, mutta ihan hyvä paikka on. Ainakin osalla työntekijöistä on esteettistä silmää (en ole käynyt kaikilla). Suosittelen itse käymään ja kokeilemaan niin tiedät paremmin onko "itselle sopiva paikka". Huolimattomuuden tuntu tuli sitten varmaan siitä, että osataan jo tehdä vauhdilla töitä.

    • Jskdidldös

      En suosittele paikkaa. Leikkautin kerran hiukseni ja hiukset olivat toiselta puolelta paljon pidemmät kuin toiselta. Tämän teki omistajanaikkonen. Lisäksi tämä sama puhuu kauheen negatiivissävyisesti kaikesta ja on tosi kyllästyneen oloinen koko ajan. Olen myös kuullut paljon tästä lastentarhameiningistä. En ymmärrä.

    • Anonyymi

      En suosittele menemään. Pilasivat hiukseni, joita nyt korjaillaan toisessa parturissa.

      • Anonyymi

        Kerran kävin. Toiste en mene. Riistohinnatkin vielä.


    • Anonyymi

      Tekevät vähän erilaisia kuin perusjuttuja. Aika nirppanokkaista on kyllä asiakaspalvelu. Muuten jees..

    • Anonyymi

      Ei taida asiakkaita riitä kun jatkuvasti myydään alennuksia netissä,,,

      • Anonyymi

        Etkö osaa lukea vai onko ymmärryksessä vikaa? Julkaisuissa lukee "opiskelija". Opiskelijoiden palveluille ei anneta sitä täyttä hintaa. Ota pää pois perseestä välillä :D


      • Anonyymi

        Juu ei taida kun nyt ovat jo tuomassa itseään kokemäelle beauty bly liikkeeseen asiakkaiden toivossa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei taida kun nyt ovat jo tuomassa itseään kokemäelle beauty bly liikkeeseen asiakkaiden toivossa..

        Kokemäellehän sieltä tämä yksi kampaajakin lähtee hiushuoneelle. Liekö siellä paremmin asiakkaita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemäellehän sieltä tämä yksi kampaajakin lähtee hiushuoneelle. Liekö siellä paremmin asiakkaita

        Vai liekö parempi ilmapiiri. Kovin nihkeää oli heidän välinen yhteishenki syksyllä kun asioin liikkeellä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai liekö parempi ilmapiiri. Kovin nihkeää oli heidän välinen yhteishenki syksyllä kun asioin liikkeellä..

        Ei kaikki tykkää kun ihmisitä jauhetaan sitä itteensä ja levitellään perättömiä juttuja.
        Kukaan normaali empatiakykyinen ei sellaisessa ilmapiirissä halua työskennellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemäellehän sieltä tämä yksi kampaajakin lähtee hiushuoneelle. Liekö siellä paremmin asiakkaita

        Mitä jos kysyisit suoraan itse tekijältä. Miten luulet onko minun henkilökohtaisesti mukava lukea tätä että pohditaan onko enemmän asiakkaita jossain muualla. Mitä luulet jos valintaani vaihtaa paikkaa johti isossa roolissa työmatka 20minuutista 2minuuttiin, koulu ikäinen tytär? Haluatko että selvittelen kuka olet ja voit kysyä sitten henkilökohtaisesti uudelleen miksi vaihdoin? Toivottavasti ymmärrät että anonyymitkin saa selville. Terkkuja sulle entiseltä Salongin tekijältä kenestä tässä kirjoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos kysyisit suoraan itse tekijältä. Miten luulet onko minun henkilökohtaisesti mukava lukea tätä että pohditaan onko enemmän asiakkaita jossain muualla. Mitä luulet jos valintaani vaihtaa paikkaa johti isossa roolissa työmatka 20minuutista 2minuuttiin, koulu ikäinen tytär? Haluatko että selvittelen kuka olet ja voit kysyä sitten henkilökohtaisesti uudelleen miksi vaihdoin? Toivottavasti ymmärrät että anonyymitkin saa selville. Terkkuja sulle entiseltä Salongin tekijältä kenestä tässä kirjoitat.

        Voi. Joutuiko niko vaihtamaan työpaikkaa? . Sitä se teettää. No nyt on enemmän aikaa käydä pedikyyrissä puppeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa lukea vai onko ymmärryksessä vikaa? Julkaisuissa lukee "opiskelija". Opiskelijoiden palveluille ei anneta sitä täyttä hintaa. Ota pää pois perseestä välillä :D

        Loistava esimerkki "asiakaspalvelijasta" yllä. Ei epäilystäkään etteikö olisi omistajan kirjoittama kommentti.


    • Anonyymi

      Sain sieltä ihanat kynnet ja mielestäni asiakaspalvelu oli hyvää.

    • Anonyymi

      Kävin kyseisessä liikkeessä parisen viikkoa sitten ottamassa yumilashes kestotaivutuksen ripsiini. Tein reklamaation kun toinen silmä oli taipuisa ja toinen ei. Korjattiin mutten edelleenkään ole tyytyväinen.

      • Anonyymi

        Minulle kävi samalla tavalla YumiLashien kanssa


    • Anonyymi

      Siellä tekijät juoruaa ja haukkuu asiakkailleen ihmisiä. Hienoa toimintaa!

      • Anonyymi

        Haukkuvatko ihan ystäviään, työkavereitaan, muita ihmisiä vai entisiä työntekijöitään? Mutta eihän heidän toimintansa ole millään tavalla suotavaa. Ei asiakaspalvelu henkistä. Ja asiakaspalautteet pitivätkö nekään paikkaansa jos tilanne on oikeasti tämä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukkuvatko ihan ystäviään, työkavereitaan, muita ihmisiä vai entisiä työntekijöitään? Mutta eihän heidän toimintansa ole millään tavalla suotavaa. Ei asiakaspalvelu henkistä. Ja asiakaspalautteet pitivätkö nekään paikkaansa jos tilanne on oikeasti tämä..

        Haukkuvat ex-puolisoitaan, puolisoidensa Ex-puolisoita jne. Puivat kovaan ääneen huoltajuusriitojansa ja hakevat omalle tyhmyydelleen (=valinnoilleen) hyväksyntää itkemällä tuntemattomille asiakkaille :D
        - Mahtaakohan rahaliikenne mennä ihan täysin kirjanpidon kautta? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukkuvat ex-puolisoitaan, puolisoidensa Ex-puolisoita jne. Puivat kovaan ääneen huoltajuusriitojansa ja hakevat omalle tyhmyydelleen (=valinnoilleen) hyväksyntää itkemällä tuntemattomille asiakkaille :D
        - Mahtaakohan rahaliikenne mennä ihan täysin kirjanpidon kautta? ;)

        Itse lopetin käymästä siellä. Ihan järjetöntä toimintaa. Huono työnlaatu, kalliit hinnat, enkä jaksanut kuunnella kun työntekijät paasasivat omasta elämästään. Ja utelivat omastani minkä kerkesivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse lopetin käymästä siellä. Ihan järjetöntä toimintaa. Huono työnlaatu, kalliit hinnat, enkä jaksanut kuunnella kun työntekijät paasasivat omasta elämästään. Ja utelivat omastani minkä kerkesivät.

        Jooh, ja sit oli tää "sairaanhoitaja pistää" kampanja. Siis diakin käynyt diakonissa piikitti botoxia asiakkaiden huuliin. Työnlaatu oli mitä oli..näytti toki hänelläkin olevan täytteet siinä määrin vinossa ja epäsymmetrisesti omassa naamassaan :D
        - Kuulemma hankki itselleen silikonit turkissa :D
        Laadukasta toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jooh, ja sit oli tää "sairaanhoitaja pistää" kampanja. Siis diakin käynyt diakonissa piikitti botoxia asiakkaiden huuliin. Työnlaatu oli mitä oli..näytti toki hänelläkin olevan täytteet siinä määrin vinossa ja epäsymmetrisesti omassa naamassaan :D
        - Kuulemma hankki itselleen silikonit turkissa :D
        Laadukasta toimintaa.

        Mulla taas pelkästään positiivisia kokemuksia palvelusta ja työnjäljestä.
        Olen käynyt Divanerassa kampaamopalveluissa, ripsissä ja kynsissä sekä hierojalla. Kaikkeen tyytyväinen.
        Hinnat on ihan normaalit ja kuitenkin isoja kaupunkeja halvemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jooh, ja sit oli tää "sairaanhoitaja pistää" kampanja. Siis diakin käynyt diakonissa piikitti botoxia asiakkaiden huuliin. Työnlaatu oli mitä oli..näytti toki hänelläkin olevan täytteet siinä määrin vinossa ja epäsymmetrisesti omassa naamassaan :D
        - Kuulemma hankki itselleen silikonit turkissa :D
        Laadukasta toimintaa.

        Yksi ihminen käy täällä jatkamassa tätä keskustelua. Vastailee omiin kirjoituksiinsa ja solvaa muita.
        Kyllä säkin vielä opit ne asiakaspalvelun salat, aloita hymyilystä. Jos sen osaa, niin vino naama ja mustamäentorilta ostetut tissit ei haittaa yhtään.
        Ei sinua, ei minua eikä ketään muutakaan. Niinkun ei kuulukaan. Tsemppiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi ihminen käy täällä jatkamassa tätä keskustelua. Vastailee omiin kirjoituksiinsa ja solvaa muita.
        Kyllä säkin vielä opit ne asiakaspalvelun salat, aloita hymyilystä. Jos sen osaa, niin vino naama ja mustamäentorilta ostetut tissit ei haittaa yhtään.
        Ei sinua, ei minua eikä ketään muutakaan. Niinkun ei kuulukaan. Tsemppiä!

        Muistahan hymyillä kun haukut ja juoruat muista ihmisistä pahaa.
        Ex-asiakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistahan hymyillä kun haukut ja juoruat muista ihmisistä pahaa.
        Ex-asiakas

        Jotain mennyt pahasti vikaan kun haukkuvat ja keksivät juttuja muista ihmisistä ja jatkavat patologisia valheitaan vuosia. Aina levittäessään tuttavilleen "omaa näkemystäsi" asioista, syyllistyy kunnianloukkaukseen ja varsinkin, jos kokemalla vääryydellä ei ole mitään tosipohjaa tai silminnäkijöitä.
        Aijai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain mennyt pahasti vikaan kun haukkuvat ja keksivät juttuja muista ihmisistä ja jatkavat patologisia valheitaan vuosia. Aina levittäessään tuttavilleen "omaa näkemystäsi" asioista, syyllistyy kunnianloukkaukseen ja varsinkin, jos kokemalla vääryydellä ei ole mitään tosipohjaa tai silminnäkijöitä.
        Aijai.

        Systemaattiset maineeenpilaamiskampanjat ovat persoonallisuushäiriöisten ihmisten touhua. Rikosilmoitus kannattaa tehdä.


    • Anonyymi

      Koira-allergikot saa etsiä palvelunsa muualta. Olisi reilua hyvissä ajoin ilmoittaa mahdollisista nelijalkaisista liikkeessä.

    • Anonyymi

      Katselin instasta kuvia ja ihan haltioissani odotin parturikäyntiäni. Ei olisi kannattanut. Asiakaspalvelu oli mitä oli enkä työn jälkeen ole lainkaan tyytyväinen. Liian kilttinä ihmisenä pidättelin itkuani kunnes pääsin liikkeestä pois.

    • Anonyymi

      Kuinka paljon maksaa pitkien hiusten leikkaus.

    • Mitäs keski pitkien hiusten leikkaus

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14901
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3085
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3079
    4. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3076
    5. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3075
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3074
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3064
    Aihe