Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

vastauksii:)

olenläskityttö:)

Mä oon 13wee tyttö. Oon 167cm pitkä ja painan ihan hirveesti, 77kg :O haluun laihtuu ja löysin netistä sellasii laihdutuspillereitä, en saanu ite tilattuu nii yks mun tosi hyvä ystävä tilas mulle ne ja ne tulee nyt ens viikol. Ja kysymys unohtu:tiiän että oon läski nii en kysy oonko vaan että paljon mun pitää laihtuu että oon normaalipainonen?? Ja myös haluisin tietää mitä feede/feeder tarkottaa? En oo iha ymmärtäny :D mutta sen verran ymmärsin että en muista kumminpäin mutta toisessa oli se että tahtoo lihottaa jotakin henkilöö ja saa siitä jtn mielihyvää(??) Ja toisessa se että lihottaa itteään (??) Ku mulla on se että saan jtm mielihyvää siitä kun nään että joku lihoo ja maha kasvaa (tiiän oon outo...) en tiiä mistä se johtuu mutta ihansama...

5

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aåuu

      57kg on sun ihannepaino

      Feedee rakastaa omaa lihoomista

      Feeder lihottaa toisii ja nauttii

    • believeinfatness

      Ei se ole outoa, mikäli saat mielihyvää naispuolisen henkilön lihoessa ja mahan kasvaessa, jos tälle kasvaa läskimakkaroita keskivartaloon. Tällöin kyse on Jumalan sinulle antamasta lihavuuden armolahjasta, sillä tyttöjen ja naisten lihavuus (vatsa- ja selkämakkarat, ei pömppis/säkkimaha) on Hänen tahtonsa ja siunauksensa. Onko sinulla muuten makkaramaha? Jos on, älä missään nimessä laihduta, vaan päinvastoin lihota, sillä makkarasi ovat Jumalan siunaus ja tekevät vartalostasi viehättävän. Outoa, että haluat itse laihtua, mutta saat mielihyvää toisten lihomisesta. Olet normaalipainossa 110 kiloisena, ja vähintään 135 kg on ihannepainosi.

      • punkerotyttö

        Onko sulla believeinfatness snäppiä haluaisin jutella sun kanssa lihavuudesta oon 16v tyttö ja painan 98kg ja nää asiat kiinnostaa.


      • believeinfatness

        Joo, r1gers on mun snäppi


      • believeinfatness

        Punkerotyttö, tuu vaa snäppää jos haluut


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe