En tiedä minne tämän laittaisin, pahoittelut siitä mutta nyt asiaan 2 ja puolivuotta vanha windows 7 tietokoneeni korjaa levyvirhettä. Menossa on jo 12 tunti. Eka tuli käynistyksenkorjaus ja siinä meni 10 tuntia sitten se löyti sen virheen joka on levyvirhe ja nytten se korjaa sitä levyvirhettä. Ennenkin on käynyt näin mutta siinä on mennyt vain 2 tuntia. Mistä on kyse? Onko koneeni rikki? Mitä nyt teen? Olen aloittelia näissä.
levyvirheen korjaus.
nainen25
5
143
Vastaukset
- BqhweR
Yleensä tuollainen on merkki kiintolevyn hajoamisesta. Joskus myös virtakatot saattavat sekoittaa mutta sellaisista virheistä kone toipuu nopeasti.
- nainen25
Taidan päätyä viemään koneen jonnekin korjaukseen. Paljon uusi kovalevy maksaa?
- nainen25
nainen25 kirjoitti:
Taidan päätyä viemään koneen jonnekin korjaukseen. Paljon uusi kovalevy maksaa?
Korjaan kiintolevy
Riippuu sen koosta. Ostaisin suosiolla SSD levyn sillä se nopeuttaa kummasti Windowsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161111- 351046
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848