Otakantaa.fi voit vaikuttaa nuohouksen vapautumiseen kilpailulle jotta hinnat laskisivat.
Vastaukset 14
- Nuohooja on POP
Jotta hinnat laskevat?
Onko ne muka kalliit?
Että nuohooja käy viiden vuoden välein hoitamassa paloturvallisuuden ja pelastaa sinut kymmenien ellei satojen tuhansien euron vahingolta? Ja sinä olet perustamassa trolliketjua pienentääksesi noin 50-100 euron maksua, viiden vuoden välein? Oot kyllä oikeasti köyhä, mökitön ja taloton jos ei ole varaa investoida 20 euroa vuodessa turvallisuuteen.
Päinvastoin. Itse maksaisin vaikka enemmänkin.- Ihmehomma
Eipäs kun vuoden välein noin 500€/tunti ?????? nuohouksesta ei ole perusteltua
- upppppp
........
- onkin
Ok.
- Noustelainen
En tiedä vielä yhtään kunnan järjestämää kilpailutusta, joka olisi laskenut hintoja.
- oookkkkk
Jaa
- upssssh
Pop.
- moih
....
- nurkissamme
Nuohousta
- piippuun
Sutarit
- öllölööööö
Nii onhan se kallista kerranvuodes maksaa 120ekee kahden piipun ja pannun nuohouksesta
- hmmppp
???
- 200008
Oon samaa mieltä ja tuodaanhan niitä vaikka mitä sälää tuolta Vironpuolelta niin hyvin vois myös noita nuohoojiakin alkaa tuottaa sieltä vaikka 80% kun hinta taso nyt on niinhän ne on kaikissa muissakin kamoissa !
- hbgfrg
Nvfxf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459