Kalamiehen lumoissa...

kysymysmerkki_

Miten saada kalamies koukkuun kiinni?

Olen seksisuhteessa kalamiehen kanssa. Hän on minua paria vuotta vanhempi. Olen ollut aikaisemmin seksisuhteessa toisen kalamiehen kanssa joka oli minua nuorempi, mutta lopetimme sen koska tämä rupes kiukuttelemaan mulle ties mistä asioista ja tuntui että se on muutenkin lapsen tasolla. Kun ensimmäisen kerran pantiin tämän vanhemman kalamiehen kanssa, hän kysyi minulta, että mitkä MINUN fiilikset on että haluanko MINÄ jatkaa tätä hommaa vielä. Hän kysyi jälkeenpäin asiaa vielä viestillä. Valitteli myös sitä, että olisi voinut olla parempi. Nuorempi kalamies ei koskaan kysynyt minulta fiiliksistä, kysyi vain että haluttaako mua.

Olen pilannut suurimmat osat seurustelusuhteista kiireellä, joten onko kauriin viileys kaloille hyvä asia? En tekstaa hänelle juurikaan mitään, hän välillä kysyy minulta viestillä että miten menee, mitä teet. Mutta tällä viikolla hänestä ei ole kuulunut mitään. Sovimme viime viikon sunnuntaina tosin että näemme tämän viikon perjantaina taas...

Hän sanoi minulle, että hän ei etsi mitään seurustelujuttuja tällä hetkellä, mutta mä en kysyis mun panolta että miten sillä menee tai mitkä mun fiilikset on panon jälkeen. Vai onkohan se vaan ystävällinen? En siis tunne tätä ihmistä sen paremmin...

Kannattaako mun yrittää? Häviäisinkö siinä jotain?

2

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28.

      Aurinkomerkki ei kerro tarpeeksi miehestä, miehistä. Kun tahdot tuntea häntä enemmän, ota selville hänen kuumerkkinsä, Venus, Mars ja myös MC, Merkurius on erityisen tärkeä. Katso, miltä hänen huoneensa 5 näyttää. Astrologia on kymmeniä asioita, mitä tutkia. Sitten, jos tahdot aloittaa suhteen voit laatia, tilata, yhteensopivuustulkinnan, josta selviää, kuinka todella sovitte toisillenne. Kauriin viileys on todella jotain, jota edes Härkä ei kestä. Kun puheet ärsyttävät jo ensikättelyssä, voi miettiä, mihin antaa aikaansa.

    • Ttppii

      Osta vaikka hyviä vieheitä. Selvitä minkälaisesta kalastamisesta mies pitää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2659
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      223
      2484
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2312
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      190
      1804
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1308
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe