mikä avuksi

merisiilihukassa

Moi. Olen nuori opiskelija. Olen tehnyt opintojen takia koulujuttuja satalasissa, eli tosi paljon nyt vuoden ajan. Koko tämän vuoden olen koeviikkojen jälkeen ollut vähän ulapalla, ei keksisi millään mitään tekemistä kun ei ole tarvinnut lukea koulujuttuja. Silloin olen yleensä ollut rauhaton, ei jaksa olla kotona niin menen sitten kaupungille. Toki väkillä on ollut kivaa vain olla. Nyt kuitenkin tuntuu vähän liialta tämä puurtaminen. Lomani loppui vasta ja opinnot ovat lähteneet hyvin käyntiin. Mitään stressiä koulusta ei ole ja odotan innolla että opiskelu alkaa taas kunnolla ja saa opiskella. Nyt vain tuntuu siltä, että ei jaksa keskittyä tekemään niitä muita juttuja, kuten lukea romaaneja, piirtää, kirjoittaa... Eli harrastukset ovat sellaisia mitä haluan tehdä, mutta en vain pysty keskittymään kirjaan tai edes viikonloppuna piirtämään mitään. Onneksi piirtäminen on nyt viikottaista, sillä valitsin erään piirtämiskurssin. Mutta ylipäätänsä koulun ulkopuolella olevat harrastukset eivät sytytä. Ajatustasolla on kivaa suunnitella mitä tekee viikonloppuna, mutta en vain saanut mitään aikaiseksi. Sama juttu oli lomalla, mutta silloin sentään se ei häirinnyt. Nyt häiritsee.