Esiintyy Yölintu ja Matti Nykänen. Sisäänpääsy 15 euroa, sisältää narikan ja vesilasillisen. Hyvät tanssit tulossa. Tervetuloa!!
Lumon tanssit 24.1.
11
103
Vastaukset
- Buahhahahahah
Kuulin huhua,että Tuksu Tukiaisen tanssishöy väliajalla.
Unohtamatta toista lasillista ilmaista vettä.- Koko joukko
Joukossa tyhmyys tiivistyy, tässä on taa niitä Joukoja.
- Tuksu fani
Tuksu olisi kova juttu.
Voisin maksaa vaikka 30 euroa lipusta helposti. - Tuksua
Tuksu fani kirjoitti:
Tuksu olisi kova juttu.
Voisin maksaa vaikka 30 euroa lipusta helposti.Sama täällä.
- UUDET ESIINTYJÄT
Beatles, Elvis ja Vikingarna tulevat yhteiskeikalle. Liput vain 15 euroa sisältäen narikan, autopaikan ja ilmaisen veden. Kuulin että tulossa yhteiskeikka jossa esiintyy Finlanders, Matti ja Teppo, PNP, Hurma, Sinitaivas ja Olavi Virta.
- 10+4
Ei ne mene sinne, Lumo ei saa niitä.mulla on varmaa tietoa siitä!!!!
- TIETOA1
10+4 kirjoitti:
Ei ne mene sinne, Lumo ei saa niitä.mulla on varmaa tietoa siitä!!!!
Mistäs tiedät?
- Tangon taigaa
TIETOA1 kirjoitti:
Mistäs tiedät?
Osa on jo manan majoilla...
- KORSON KEISARI
KYLLÄ NE ESIInTYY LUMOSSA JOS MINÄ HALUAN!
- TOSI TYHMIÄ
Voi kun te olette tyhmiä.
- Anonyymi00011UUSI
Siellä esiintyy myös SIRKUSPELLE EKHOLM, tuo ovela pini kanamunapää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka333408Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032585Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv732547- 112328
- 1172210
- 411418
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3891085Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos41920Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6820TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28818