saisko pilluja nuolia syliin huolia
Onko vielä vapaita pilluja vapaana
13
517
Vastaukset
- Rantojen kaunotar
Minulta saa pyllyä, asun Halkokarilla.
- Pillua ONLY
Ei kun pillua pitäis olla?
- Pelimies?
Etkö päässytkään kassa neidin kans reffeille?
- Rentomies24
Mikä kassa neiti? En tiedä mistä puhut tai sitten sinä et tiedä mistä puhut?
- Minä,minä viikinki
Rentomies24 kirjoitti:
Mikä kassa neiti? En tiedä mistä puhut tai sitten sinä et tiedä mistä puhut?
paljastit itsesi tyhmyyttäsi vastaamalla samalla lailla. Sinun on turha yrittää peitellä jälkiäsi vaikka oletkin patolokinen valehtelia suollat tänne varsinkin viikonloppu öisin kymmeniä aloituksia joissa anelet pillua, pilkkaat mustaihoisia tai juutalaisia ja uuhoat kuvitelluille vihamiehillesi.
Sinut tunnistaa jokainen vaikka kuinka muuta väität niin kuin väitätkin koska olet valehtelia ja yrität aina valehdella asioita itsellesi parhain päin koska olet narsisti.
Mutta ei sinua kukaan enää usko omia vanhempiasi lukuunottamatta! - Äimän käkenä
Minä,minä viikinki kirjoitti:
paljastit itsesi tyhmyyttäsi vastaamalla samalla lailla. Sinun on turha yrittää peitellä jälkiäsi vaikka oletkin patolokinen valehtelia suollat tänne varsinkin viikonloppu öisin kymmeniä aloituksia joissa anelet pillua, pilkkaat mustaihoisia tai juutalaisia ja uuhoat kuvitelluille vihamiehillesi.
Sinut tunnistaa jokainen vaikka kuinka muuta väität niin kuin väitätkin koska olet valehtelia ja yrität aina valehdella asioita itsellesi parhain päin koska olet narsisti.
Mutta ei sinua kukaan enää usko omia vanhempiasi lukuunottamatta!On tainnut skitsofrenia sitten puhjennut sulla? En ole se keneksi luulet ja tuskin kukaan kirjoittaa juuri noita tiettyjä juttuja joita kuvittelet yhden ja saman kirjoittajan tekemäksi.
Olet selvästi luuloharhainen elikkä oletat asioita vailla todiste pohjaa.
Vastasin toki kahteen viesti ketjuun samalla vastauksella mutta olet siltikkin selvästi täysin mielikuvitus maailmoissasi
- Onnen Pekka?
En tiijä onko vappaana,mutta käytettävissä olevia on kyllä kivasti tarjolla.
- <haittaako
veriset peräpukamat,siinä per se rei än ympärillä,samalla kun lipsuttelisit mun karvaista piirakkaa ? Terveisin : Kittie2
- Missin pillua vaan
En lirputtele kuin laatu kamaa
- Ckp
Ala pentu harjoittelemaan vaikkapa kissoilla pikku pirris kans.
- Hoilla iso se
Ime sinä kamus kulli isommaks niin kuin penispumppu
- Ali Ylivainio
Tiiän pari lestatiolaista, käviskö?
- PLÖSÖ
Mene Larsmoon kokeileen tuuriasi. Siellä on vapaana paljon punanaamaisia lihavia maalaispoikia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894