Onko olemassa viruvapaita alueita.

virulaisiin kyllästy

Tuolla "karavaanarit" palstalla jo kysäisin tuollaista, mutta kun tietää palstan tason niin vastaukset ovat sitten sitä ja tätä.
Siis onko olemassa esim SFC-alueita missä ei ole virulaisia röyhkimyksiä eikä tule.

18

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+9

      Mikä mahtaa olla 'virulainen'? On minulle täysin vieras suomenkielen sana.

      • virulaisiin kyllästy

        No virulandia on sama kuin rosvolandia. Siellä on virulaisia rosvoja jotka suomessakin röyhkeästi häärää.


    • Herbertti

      Kun Virosta lähtee Via Balticaa alaspäin niin yleensä suomalaiset vatipäät jäävät jo Viroon, sen jälkeen niiltä saa olla rauhassa Unkariin asti ja sieltä takaisin Latviaan asti.

      • virulaisiin_kyllästyny

        Mitenkäs tuo liittyi aloitukseen, edellen että onko Suomessa viruvapaita alueita.


      • Herbertti2

        Mieti sitä.


      • virulaisiin_kyllästyny
        Herbertti2 kirjoitti:

        Mieti sitä.

        Eli onko vaiko ei.


    • virulaisiin_kyllästyny

      Ei ole ilmaantunut ilmoituksia viruvapaista alueista, lähinnä kausipaikkasellaisista.

    • virulaisiin_kyllästyny

      Kesä lähestyy eikä ole ilmaantunut viruvapaita alueita.

    • pahalta.näyttää

      Eipä taida olla kun ei ole kommentoitu.

    • sesonki.alkaa

      Haussa viruvapaita leirintäalueita.

      • Painu_sinne

        Anadyr Koillis-Siperiassa. Painu sinne hörhöilemään.


      • sesonki.alkaa
        Painu_sinne kirjoitti:

        Anadyr Koillis-Siperiassa. Painu sinne hörhöilemään.

        Tarkoitin että onko Suomessa viruvapaita leirintäalueita. Edelleen hakusalla.


      • Lyhyt_vastaus

        Ei ole. Suomi on vapaa maa. Sinunlaisillekin, vaikka se ei ole Suomelle kunniaksi.


      • sesonki.alkaa
        Lyhyt_vastaus kirjoitti:

        Ei ole. Suomi on vapaa maa. Sinunlaisillekin, vaikka se ei ole Suomelle kunniaksi.

        Typerä vastauksesi ei tyydytä minua.

        Edelleen kysyn että onko Suomessa viruvapaita alueita, siis noista roistoista vapaita.


      • lopetaJo
        sesonki.alkaa kirjoitti:

        Typerä vastauksesi ei tyydytä minua.

        Edelleen kysyn että onko Suomessa viruvapaita alueita, siis noista roistoista vapaita.

        Et nyt ihan tajua. Väännetään rautalangasta. Ketään ei kiinnosta että et pidä virolaisista, he saavat sinusta huolimatta leiriytyä Suomessa mihin haluavat.

        Tunnen myös paljon virolaisia, mutta en yhtään rosvoa, vaan pelkästään työssäkäyviä ihmisiä.

        Lopeta jankuttaminen täällä ja pysy omassa kodissasi jos et halua riskeerata ettet tapaisi yhtään virolaista.


    • kovasti.hakusalla

      Onko tosiaan niin ettei löydy rosvovapaata (viruvapaata) leiripaikkaa.

    • sesonki.alkaa

      Lomareissut alkaa kohta mutta ei ole tullut listaa viruvapaista alueista vieläkään.

      • sesonki.alkaa

        Ilmeisesti ei ole viruvapaita alueita, harminpaikka että on paikat pilalla noitten rosvojen vuoksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      448
      2185
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      223
      1946
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1552
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1271
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      146
      1247
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      40
      1114
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      64
      1045
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1034
    Aihe