Pystytin Ubuntu server 14.10:n virtuaalikoneelle, jonka host-koneena toimii Windows 7 Home 64bit. Asensin Ubuntuun Vsftp- sekä SSH-palvelimen, joihin olen yhteydessä WinSCP-clientilla. Nyt tuo ftp-yhteys ei jostain syystä toimi. Aluksi yhteys toimi moitteetta, mutta Ubuntun uudelleen käynnistyksen jälkeen ftp-yhteys ei enää toiminutkaan. WinSCP:n lokin mukaan ftp-yhteys muodostetaan, mutta kun sovellus alkaa odottamaan ftp-palvelimen tervetuloa -viestiä, niin sen jälkeen tulee connection timeout.
Palvelimella on UFW palomuuri, mutta se ei ole käytössä. Testasin sitäkin, eli käynnistin muurin ja sallin yhteyden portteihin 21 ja 22, mutta tästä ei ollut apua. Iptables-porttimäärityksiä en ole tehnyt. Ihmettelen vaan, että miksi ftp-yhteys lakkasi toimimasta rebootin jälkeen. Mikähän tuossa voisi olla vikana?
FTP time out -ongelma Linux-palvelimessa (Ubuntu)
yhteydet solmussa
1
72
Vastaukset
- yhteydet solmussa
Jäi mainitsematta, että sftp-yhteys palvelimelle toimii moitteetta. Onkohan näillä kahdella protokollalla nyt jokin ristiriita tms.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1141946- 811244
- 421065
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145874Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu69797Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27762Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22721Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36702Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49700Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56649