Pyhä vesi ja puhdistus

pyhää vettä

Nyt on hyvät neuvot tarpeen.

Kaipailen perusneuvoja miten puhdistan kodin ja teen pyhän veden?

Kiitos.

7

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei siihen pyhää vettä tarvitse :) Jos uskoa riittää, niin pelkkä rukouskin on tarpeeksi.

    • pyhää vettä

      Kiitos vastauksesta.
      Rukoiltu on ja antaa hetken rauhaa mutta näköjään ei riitä häätämiseen.

      Yritän kuitenkin panostaa nyt tuohon rukoilemiseen moneen kertaan.
      Toivotaan että menee näin :)

      • Rukoilu on ehdottomasti hyväksi. Kehottaisin myös lähestymään Jumalaa, koska onhan Hän kuitenkin pahat henget luonut. Ja Hänellä on kaikki valta niitten yli. Jos se on siis Herrasta riippuvainen, niin voit olla vapaa kuin taivaan lintu.

        Kehottaisin siis juuri siihen, että hakeudut Herran läheisyyteen. Raamatun mukaan Jumala on rauhan ruhtinas. Jos olet osa Häntä, olet osa sitä rauhaa, josta kaikki rauha on lähtöisin, mistä me ihmiset saadaan nauttia. Ja otetaan itsestään selvänä :)


    • Pyhä

      Rukouksessa voit kysyä neuvoa, mistä ongelmat johtuvat. Vastauksen voit saada "omana oivalluksena" ja esim. johdatuksena kirotun esineen luo. Tutki kotisi esineistö, myös taulut ja kuvat ja hävitä matkamuistot ja korut, joissa esim. nk. "kaikkinäkevä silmä", tai muita pakanallisia kuvia ja esineitä, myös taikauskoiset kirjat. Pyhitä itsesi Jumalalle.

    • Ultima_7

      Esineet todella voivat aiheuttaa kummittelua. Itse toin pentuna kotiini lankarullia autiotalosta ja siitä se alkoi: monta vuotta kummittelua. Meni pitkään ennen kuin osasin yhdistää nämä asiat, mutta nyt se tuntuu ilmeiseltä. Alkoi nimittäin välittömästi.

      Lähti viimein kun isäni manasi Raamattu kädessän tyyliin "painu sinne mistä tulitkin, paikkasi ei ole täällä". Tuo talo paloi, joten jos sinne meni niin ei kauaa luuhannut.

      Itse kummitelusta sen verran että se oli tyypillistä koputtelua ja esineiden putoilua. Kissa sai hepulin ja juoksi ulos huoneestani, eikä uskaltanut enää tulla sinne. Rimpuili aina hanakasti vastaan kun yritin viedä sylissä. Meni pari vuotta kun voitti pelkonsa ja tuli taas viereen nukkumaan. Noihin aikoihin sain myös ensimmäiset ja ainoat unihalvaukset. En nähnyt mitään kamalaa, mutta aistin jotain pelottavaa. Inhottavinta oli kuitenkin se kun tämä r*nkkari koputteli sängyn pohjaa. Yritä nyt siinä nukkua ja vihdoin parin tunnin kuluttua kun nukahtaa, joku taulu tai muu esine rämähtää lattialle.

      Joka tapauksessa toivotan voimia ja suosittelen pelaamaan Jumala-kortin. Vaikuttaa että pekäävät.

    • okkigaam

      Juuri noin!
      Tuohon lisäisin vielä valon ja tuuletuksen. Joka nurkka ja komero kannattaa myös siunata. Sillä ne laoátason tykkääpimeästä.
      Itse olen viskellyt myös merisuolaa. Etenkin upottanut siihen ostamiani kiviä, antanut olla 3vrk. Mutta hyvän rukous on tärkeintä vilpittömällä mielin.

    • HalleJuokseLujaa

      Ootteks te ihan tosissanne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      181
      1643
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      59
      1145
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      927
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      811
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      131
      793
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      758
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      741
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      689
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      664
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      629
    Aihe