Jyväskylän hypnotisoijat?

Jännittäjä

Hei!
Olen päättänyt viimeistään ensi vuoden alussa
käydä hypnotisoijalla selvittämässä, mistä jännitykseni todella johtuu ja toivon mukaan saan hypnoosista myös jotain apua..
Laskin, että varani riittäisivät noin 2-3 hypnoosi-istuntoon (olen opiskelija). Riittääkö tämä määrä?
Kaipaisin nyt suositteluja, kenen luokse hakeutua Jyväskylässä? Ketkä ovat varmasti luotettavia ja saavat minut hypnoosiin saavat positiivista vaikutusta aikaiseksi?
Voiko jännitys (käsien tärinä, ahdistus, heikko itsetunto)oireista päästä kokonaan eroon hypnoosin avulla? Olen kuullut varsin ristiriitaisia kertomuksia hypnoosin tehosta:
jotkut ovat saaneet pysyvän avun, jotkut vain vähän ja jotkut eivät lainkaan..

10

4936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hypnoosihoitoa
      • Asantuntija

        Puh. 0400-640406 Pentti Sundell Jyväskylä - Helsinki.


      • åooåop
        Asantuntija kirjoitti:

        Puh. 0400-640406 Pentti Sundell Jyväskylä - Helsinki.

        Kellään kokemuksia? Onko terveydenhuollon ammattilainen? Järjestäytynyt (SHY. H-liitto) vai järjestäytynyt hypnologi?


      • kaksoisjäseniä

        Asiallinen listaus. Ei vaihtoehtohoitoja eikä enää ns kaksoisjäseniä. Siis nimiä jotka esiintyisivät myös maallikkohypnoosin piirissä.


      • terapeuttia
        Asantuntija kirjoitti:

        Puh. 0400-640406 Pentti Sundell Jyväskylä - Helsinki.

        Ei löydy nyt SHY:n eikä Hypnoosiliiton listoilta eikä Valviran Terhikistä. Muita pätevyyksiä onko?


    • Viridaria

      www.viridaria.com
      Koulutettu laaja-alainen terapeutti Maija Leena Matikainen

      • pipljl

        Eikös tää ole se Duodecimissa ja Suomen Lääkärilehdessä käsitelty (SHY-Suggestomedia) Hypnologian päätoimittaja? Onko terveydenhuollon ammattilainen?


      • qewe
        pipljl kirjoitti:

        Eikös tää ole se Duodecimissa ja Suomen Lääkärilehdessä käsitelty (SHY-Suggestomedia) Hypnologian päätoimittaja? Onko terveydenhuollon ammattilainen?

        On Suggetomedia/SHY:n Hypnologia-lehden vetäjä. Löytyy SHY:n omatekemästä rekisteristä. Ei Valviran Terhikistä.


    • !!!!!

      Varmistu että terapeutti omaa psykoterapeuttiset valmiudet, pätevyyden ja on viranomaisvalvottu ammattilainen.

    • ammattioikeudet

      Postattu näemmä jo vuonna 2004. mutta koska se on nyt vedetty esille niin infoa: Valviran verkkosivuilta löytyy Terhikki-rekisterin yhteystiedot. Sieltä saa tietää terapeutin ammattipätevyyden ja oikeudet. Voi tiedustella palveluista myös Psykologiliitosta ja SMS:stä (Suomen Mielenterveysseura).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      38
      771
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe