Jyväskylän hypnotisoijat?

Jännittäjä

Hei!
Olen päättänyt viimeistään ensi vuoden alussa
käydä hypnotisoijalla selvittämässä, mistä jännitykseni todella johtuu ja toivon mukaan saan hypnoosista myös jotain apua..
Laskin, että varani riittäisivät noin 2-3 hypnoosi-istuntoon (olen opiskelija). Riittääkö tämä määrä?
Kaipaisin nyt suositteluja, kenen luokse hakeutua Jyväskylässä? Ketkä ovat varmasti luotettavia ja saavat minut hypnoosiin saavat positiivista vaikutusta aikaiseksi?
Voiko jännitys (käsien tärinä, ahdistus, heikko itsetunto)oireista päästä kokonaan eroon hypnoosin avulla? Olen kuullut varsin ristiriitaisia kertomuksia hypnoosin tehosta:
jotkut ovat saaneet pysyvän avun, jotkut vain vähän ja jotkut eivät lainkaan..

10

4936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hypnoosihoitoa
      • Asantuntija

        Puh. 0400-640406 Pentti Sundell Jyväskylä - Helsinki.


      • åooåop
        Asantuntija kirjoitti:

        Puh. 0400-640406 Pentti Sundell Jyväskylä - Helsinki.

        Kellään kokemuksia? Onko terveydenhuollon ammattilainen? Järjestäytynyt (SHY. H-liitto) vai järjestäytynyt hypnologi?


      • kaksoisjäseniä

        Asiallinen listaus. Ei vaihtoehtohoitoja eikä enää ns kaksoisjäseniä. Siis nimiä jotka esiintyisivät myös maallikkohypnoosin piirissä.


      • terapeuttia
        Asantuntija kirjoitti:

        Puh. 0400-640406 Pentti Sundell Jyväskylä - Helsinki.

        Ei löydy nyt SHY:n eikä Hypnoosiliiton listoilta eikä Valviran Terhikistä. Muita pätevyyksiä onko?


    • Viridaria

      www.viridaria.com
      Koulutettu laaja-alainen terapeutti Maija Leena Matikainen

      • pipljl

        Eikös tää ole se Duodecimissa ja Suomen Lääkärilehdessä käsitelty (SHY-Suggestomedia) Hypnologian päätoimittaja? Onko terveydenhuollon ammattilainen?


      • qewe
        pipljl kirjoitti: