Löytyisikö hyviä vihjeitä talviasuttavan koirankopin rakentamiseksi Suomenajokoiralle? esim nettisivuja tai aiheeseen liittyvää kirjallisuutta.
Koirankopin rakentaja
5
1807
Vastaukset
- Koirankoppi
No, meillä isäntä tässä rakenti juuri talviasuttavan koirankopin suomenajokoiralle, mutta hän rakensi sen omasta päästään ilman mitään ohjeita... Ammatiltaan kun on rakentaja. :)
Hieno koppi kyllä tuli, mutta valitettavasti en tiedä ohjeita. Ehkä jos isännältä kysyisi?- hehheh11234
vittu mikä sälli, rakensi koirankopin omasta päästää,,,, hurja jätkä ja akka
- beagle1,3 v
tere tejtiin meitin koiralle kaverin kans talviasuttava koppi lava pohja(euro) ja siihen lavakaulukset n 70 cm (oks tutut)
lavakaulukset jää sisäpuolelle (vaneria)
ulkopuolelle koolaukset ja eristeet 5 cm foamia ja kattoon 10 cm tyros
ja seinään laudat ja katto on irroitettava ja heinät sisään...
siinä koko juttu suuressa yksinkertaisuudessaan.
että eiku rakantamaan... - Nelli
Eiköhän lähes kaikki koiran kopit ole itse suunniteltuja ja tehtyjä. Meidän kahdella ajokoiralla on omat kaksi osaiset kopit joissa on sähkölämmitys. Heiniä en suosittele, koska monet koirat saavat allergisia oireita niistä. Vahva huopa lattialle, rimoilla kiinni tai on suljua lattialla. Ja oviaukkoihin jonkin lainen luukku tai huovanpala, ettei käy vetoa. Jos epäilet ovaa luovuutta käy katsomassa naapureita ja tutuilta mallia.
- harmaa parta
Hae netistä Suomen Ajokoirajärjestön sivut, sieltä löytyy hyviä valokuvia ja ohjeita koirataloista. Koppi on koirataloa huonompi ratkaisu. Leikkimökin kokoisessa koiratalossa sopii ihminen liikkumaan, siivoamaan ja ruokkimaan koirat sopivan lämpimissä oloissa, juomavesi pysyy sulana jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289