Reseptin uusiminen

kestää kestää

Miten kauan vie reseptin uusiminen terveyskeskuksessa?

17

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kestää kestää

      Sitä vaan, että kehtaanko hakea sukupuolitautiin lääkettä... Kutittaa toi alapää niin hemmetisti.

    • ainaskinainaskin

      Ainaskin 8 viikkoa...

    • etwr

      Muutamasta päivästä viikkoon, kokemukseni mukaan, sähköisellä reseptillä.

    • kestää kestää

      Miten pärjään 8vk tautisen tavarani kanssa?

    • tue7oi

      Mene lääkärin juttusille.

    • rwtrt

      Hartolan tk ei ole saanut viikossa uusittua sähköistä resptiäni.

    • Tosi on

      Jos olet yh-äiti saat heti tai muu esim.lääkkeitten väärinkäyttäjä niin kyllä äkkiä onnistuu.

      • kokemuksen äänellä

        Miten yksihuoltajuus liittyy reseptin saamiseen?

        Lääkäripula on syy siihen miksi reseptien uusiminen kestää nykyisin hieman kauemmin kuin ennen. Muistelen, että vielä 10 vuotta sitten reseptin sai uusittua jopa päivässä. Kun vei aamulla reseptin terveyskeskukseen niin seuraavana iltapäivänä lääke oli haettavissa apteekista.

        Nyt reseptin uusiminen kestää n. viikon.


    • Tosi on

      Ainakin Hartolassa nämä kiilaavat muiden edelle oli sitten kysymys asunnoista,lääkäripakveluista,päivähoitopaikoista.Juuri ne jotka eivät ole päivääkään työtä tehneet vaan jatkuvasti yhteiskunnan tukia nostaneet.

      • äippääippääippä

        Mistä sinä päättelet, että yh-äidit eivät ole tehneet päivääkään töitä? Voin omalta kohdaltani sanoa, että olen ollut työelämässä, kokopäivätyössä 20 vuotta, "vaikka" olen yksinhuoltaja. En ole jatkuvasti ollut nostamassa yhteiskunnan tukia. Olen saanut työttömyyskorvausta aika pitkään, mutta muita tukia en ole edes hakenut.

        Ehkä sekoitat kaksi asiaa. Kun henkilö on raskaana, olipa yksinhuoltaja tai perheellinen niin tuolloin hän kuuluu prioriteettiryhmään mitä tulee terveys- tai sosiaalipuolen palveluihin. Tämä kaikki syntymässä olevan lapsen hyvinvoinnin edistämiseksi jo sieltä kohtu-asteelta alkaen.

        Toivoa sopii, että vanhemmat pitävät lapsestaan huolta myös sen putkahdettua maailmaan. Valitettavasti harmittavan moni ei jälkikasvustaan sitten välitäkään huolehtia... ja jos itsensä tästä tunnistaa niin kannattaa vetäytyä pois lisääntymispuuhista. Vahingosta pitäisi viisastua.


    • ölkjhg

      20.pv jätin reseptin hartolan tk:hon, ei ole uusittu vieläkään.

    • Pöljä12345

      Kokeilen vaan toimiiko uusi keskustelupalsta

    • htrwyt

      eikä vieläkään resptiä uusittu.

    • wRQRT

      Tänään viimein uusittiin. :)

    • postinumero347

      Ihan tuurista kiinni. Vaihteluväli muutamasta minuutista viiteen arkipäivään.

    • 15min_meni

      Asun Hartolassa, lääkkeiden reseptit sähköisenä http://www.kanta.fi/eresepti-esittely, kävin Sysmän tk:ssa ja hoidin asiani siinä akvaariossa ja kävin ostamassa lääkkeeni 15min. päästä Sysmän apteekista.
      En edes yrittänyt uusimista Hartolan tk:ssa, joten en tiedä miten siellä homma toimii.

      En ole kokeillut sähköisen reseptin uusintaa netin kautta, niinkin sen kait (?) voi uusia.

    • fujg

      Sähköinen resepti mullakin oli ja kesti uusiminen pari viikkoa Hartolassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9124
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2678
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      140
      2450
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1295
    Aihe