Minulla on seitsemän planeettaa 1. huoneessa kauriissa ja vastapäätä 7 huoneessa mars, uranus ja syntymäkartan pluto. Nyt pluto on kauriissa ja aloittaa oppositiot noihin planeettoihin ja yhtyy aurinkoon, kuuhun, saturnukseen, jupiteriin, venunseen, merkuriukseen, ja planetoideihin.
Taitaa olla aikamoista tykitystä tulossa...
Kuka osaa kertoa näin rajun tilanteen tulosta?
pluto aloittaa jylläämisen
1
141
Vastaukset
- Mitä minä
Olen yrittänyt jakaa sitä tapaa, jolla itse otan haasteelliset ajat vastaan. Itse vetäydyn omiin oloihini ja keskityn vain ja ainoastaan omaan elämääni, jokapäiväisiin rutiineihin ja töihin. Vaihdan kenties maisemaa osallistumalla johonkin opiskeluun joissain ryhmissä. Elämä on vain aikaa, vaihtelevia oloja, sekä tunnelmia. Ymmärtäminen ihmissuhteiden merkityksen oppii hyvin vetäytyessä omaan maailmaansa. Mikä on oikeasti tärkeää ja minkä jo voi jättää menneisyyteen. Tuo voi olla oikea aika lähteä etsimään oman elämänsä sisältöä. Toivon, että et lähde ihmisten perään penämään erilaisia tietoja miksi ja mitä. Jos ihmissuhteet eivät tyydytä, eivät ne ole sinua varten. Toivotan sinulla oikein nautinnollista aikaa omassa yksityisessä yksinäisyydessäsi. Mieti, mitä tarvitset oikeasti. - Joku toinen antaa toisenlaista tulkintaa lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201761Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3201421Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
- 11955
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898