Se näyttelijä siis.
Mitähän Minna Turuselle kuuluu?
12
1556
Vastaukset
- Juujuu67
Ketä kiinnostaa
- ?????????
En tiedä, mutta miksi Eppu Salmisen exällä on sama sukunimi mitä hänen äidillään?
Minna Turunen ex ja äiti on Kaarina Turunen- ojvödskn-
Se nyt on aika yleinen sukunimi Suomessa.
- SisäSiittäjätRy
Maahanmuuttajia tarvitaan lisää, ettei Suomessa aika yleinen sukurutsaus enää entisestään lisäänny.
- niin ja
se joka kidnappasi rikkaan suvun tytön Etelä-Hesperiankadulta oli myös Turunen...
- Niko Eerikäinen
Timo Turunen on huippulaulaja, jota ei ole nostettu turhaan jalustalle, ei kyllä syystäkään.
- jailbreak
Niko Eerikäinen kirjoitti:
Timo Turunen on huippulaulaja, jota ei ole nostettu turhaan jalustalle, ei kyllä syystäkään.
Aikoinaan p-pohjanmaalla oli poliisi nimeltää Timo Turunen.... ei ollut ruudinkeksijä!
- Totuuseipalatulessa
harmi että eppu Salmisen kaltaiset huoramiehet ja kokaiinin käyttäjät voivat aiheutta lukuisille vaimoilleen kohtuutonta tuskaa.
- SakariHänninen
Ei ollut seiskan mukaan niille haastatteluja antanu, mutta ilmeisesti alkoholisoitunut äiti Kaarina Turunen antoi jonkun päihdelausunnon Minnasta. Minna somessa kertoi että on ite yrittäny saada äitiään hoitoon sen alkoholismista ja nyt sen äiti kosti seiskan kautta kääntämällä koko asetelman ympäri. On toi julkisuus paskamaista
- kekuli_keijo
Kaarina Turunen ei ole Minna Turusen äiti.
- Ksbbs
Kärsii masennuksesta ainakin lukiessa hänen Facebook sivuaan.
- Anonyymi
Itse mokasi elämänsä. Eikä nouse enää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2415517Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k263930Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182324Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852182Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481431Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611279Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1261082- 36954
- 164846