Mitä Härkä minusta haluaa vai tietääkö itsekään?

NeitsytN

Olen täysin menettänyt sydämeni Härkä-miehelle, jonka kanssa olemme "vain ystäviä". Tää herra Härkä on käytökseltään hieman flirttihenkinen ja aina niin super-mukava ja huomioiva, että olen toisinaan haksahtanut kuvittelemaan kuviostamme vähän liikoja, ja hän on tästä myös hyvin tietoinen. Asiasta on puhuttu, olen kertonut että hänen ulosantinsa on välillä hieman tulkinnanvaraista ja hän on aina silloin painottanut että ajattelee mua vain kaverina. Mutta että meillä on kuulemma joku "yhteys" ja hän arvostaa mua ja puhuu mulle asioista joista ei yleensä ihmisille puhu. Hän on myös kertonut tapailevansa erästä toista tyttöä silleen jotenkin "romanttisemmassa" mielessä.

Olemme tän Härän kanssa melkein kuin jotain bestiksiä, viestittelemme lähes päivittäin ja tiedämme toisistamme "kaiken", mutta kuviota hämmentää tää mun ihastus hänen suuntaansa ja se että hän siitä huolimatta ikäänkuin ruokkii mun tunteita ja toiveita antamalla välillä merkkejä jotka normaalisti vois tulkita kiinnostukseksi. Tähän tapaukseen vaan ei tunnu oikein mikään normaali logiikka pätevän. Tapaamisiamme tuntuu usein värittävän semmonen hienoinen treffihenkisyys; ravintolassa syömistä, flirttihymyjä, otsapusua erotessa jne. En todellakaan ole tottunut ihan tällaisiin ystävyyssuhteisiin vastakkaisen sukupuolen kanssa ja ihmettelen jos tällainen EI jollain aiheuttaisi minkäänmoista ajatuksien lipsumista "kiellettyyn" suuntaan. :P

Olenkin siis koittanut pohtia, mitä tässä oikein on taustalla. Nauttiiko Härkä niin paljon huomiosta että vain sen takia käyttäis tilannetta ikäänkuin hyväkseen kerätäkseen jotain "kiksejä" siitä ihailun kohteena olemisesta? Mutta mikäli tää kaikki olis hänelle vain jotain itsetunnonkohotuspeliä, miksi hän tarjoilis samalla mulle niin paljon "avaimia" omaan elämäänsä? Vai pitääkö jotenkin "varalla" tai mahdollisesti vielä tarkkailee tilannetta..? Mietityttää toki myös että menetänkö rakkaan ystäväni kokonaan siinä vaiheessa ku tää toinen tytsä (tai joku muu tuleva emäntä) puuttuu asiaan että sinähän et muuten toisten naisten kanssa tuolleen kaveeraa... -_-

Sorry vähän pitkä sepustus, mutta kertokaas nyt jotain ajatuksia.. Tyypillistä Härkää? Päänhajotuskamaa? Jos irtois jotain rakentavampaakin ku "unohda tuommoset pelurit" -linjaa niin olis mielenkiintosta lukea.. ;) Tykkään tästä ihmisestä niin paljon että sielua särkee, olis mukava tietää ns. missä seison, mutta mahdanko sitä koskaan saada selville...

6

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häntäliemi

      Ottaako ukko kuppia paljonkin, härät ovat agressiivisiä juopuneina!

      • NeitsytN

        No kyllähän sille iloliemi melko hyvin maistuu aina ku vaa hektiseltä työelämältään joutaa... Mutta en ole aggressioita huomannut, ennemmin tää tyyppi on se joka pyrkii rauhottelemaan muidenkin känniriidat..


      • Alli_Kuikamoinen

        Kyl maar härät o kovia paaluttaa, silviisi takkaapäi äänekkäästi örähdellen


    • hoo

      Miten ois joko sanot ettet halua hänen liikaa flirttailua jossei halua mitään muuta, TAI.... Sä voisit ottaa ohjat omiin kätösiin ja sitten kun ootta käyny ''treffeille'' ujutat sen sun lua ja sopivalla hetkellä vähän romatiikkaa peliin;) Vielä kun on sinkku niin antaa mennä ja silloin saat sitten ainakin tietää jossei tykkää muuta kuin kaverina, ja uskoisin että se ei paljoa säröä tekis. Ja vielä jos voisit pistää sen parin lasillisen viiniä-piikkiin :)

    • NeitsytN

      Onpa tuota "lähentelyäkin" jo tullut humalapäissää kokeiltua, ei tuottanut tulosta. En halua ahdistella liikaa joten en ajatellut tuota lähestymistapaa nyt enää harjoittaa, varsinkaan kun hän tapailee jotain toista.. Mahdollisesti pääsen taas pian hänen kans viettämään aikaa kaksin joten voihan sitä sitten taas tunnustella että millainen on ilmapiiri.. Tyyppi kyllä aina sillon tällön yhä laukoo asioita joista vois mieluusti tehdä jotain tulkintoja, en tiedä pitäiskö asia ottaa puheeks taas joku kerta, ku jokseenki tuskallista kumminki itelle tämmönen vuoristoratailu..

    • Rapunainen

      Mä en oikein usko, että tässä on mitään kysymystä sillä, onko kyseessä härkä- tai vaikka kalat-mies. :)

      Onko sulla tullut mieleen, että sähän itse annat miehen toimia miten toimii ja myös jatkaa sitä? Niin kauan, kuin sä olet sille miehelle olemassa "ystävänä" ja aina tavoitettavissa, homma tulee jatkumaan samalla tavalla. Oon pahoillani, mutta tämä on vaan fakta. :) Mies varmasti arvostaa sun seuraa, mutta samalla on myös vähän itsekäs kun pitää sua ns. "löyhässä hirressä", kun heittää sulle kommentteja ja käyttäytyy niin, että siitä voisi vetää muitakin johtopäätöksiä, kuin pelkkää normaalien kaveruutta. Joko mies ei tajua, että sä oikeasti merkitset hänelle sittenkin enemmän -koska oot aina häntä varten tai sitten vaan sä oikeasti olet hänelle sellainen "luotettu" jolle on helppo puhua ja myös vähän kokeilla omaa vetovoimaa.

      Jos haluat tilanteeseen muutosta, niin sun täytyy kohdata se mies ja selvittää asiat perinpohjaisesti. Myös pieni välimatka vois tehdä hyvää?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe