miehiä? Mä oon just heittäny ukon pellolle, ja nyt en kalastele enää tulee jos on tullakseen.
Oon aina saanu heittää rumempia pois, että mulle on helppoo toi ukon löytyminen, utta oon nirso, taso on korkee, että turha alkaa iskee mua, mä en oo helppo nakki.
Ei pidä ollakkaan, joku roti pitää aina olla, tyhjätaskut out.
Kuin usein käytte kalastamassa
12
106
Vastaukset
- Kirkkaat ikkunat
Käyn kalastamassa melkein joka viikonloppu mökkijärvellä. Kalastan kaloja, pääasiassa ahvenia. Ne kelpaavat kaikki, en heitä edes rumimpia pois - taso on korkea.
Miehiä en kalasta, minulla on ollut sama jo yli kaksikymmentä vuotta ja edelleen ihan toimiva. Hän on usein kanssani kalastamassa. Kummallakaan meillä ei puolisonvalintamme kriteereihin ole kuulunut tyhjä- tai täysitaskuisuus.- mulla 80 v sama ukko
hyvä kalavale. Mies vale. Toimiva mies?? hihiii... pattereilla vai sähköllä?
- Kirkkaat ikkunat
mulla 80 v sama ukko kirjoitti:
hyvä kalavale. Mies vale. Toimiva mies?? hihiii... pattereilla vai sähköllä?
Minun mieheni toimii ihan perunalla, soosilla ja uunipuurolla sekä itse kasvatetuilla vihanneksilla.
Sinäkö tunnet vain pattereilla tai sähköllä käyviä? Minulle ne ovat ihan tuntemattomia - ainakin vielä. - känsämies
Kirkkaat ikkunat kirjoitti:
Minun mieheni toimii ihan perunalla, soosilla ja uunipuurolla sekä itse kasvatetuilla vihanneksilla.
Sinäkö tunnet vain pattereilla tai sähköllä käyviä? Minulle ne ovat ihan tuntemattomia - ainakin vielä.Sähkömies tai patteriasentaja.
- -----
En ole "kalastellut" miehiä 15 vuoteen. Tämä yksi ja sama mies on ollut rinnallani 15 vuotta, avioliittovuosia takana 10, 3 lasta, ja rakastamme toisiamme edelleen.
Toiset sitoutuu, toiset pelailee ihmissuhteilla.- antsa kuusamosta
Narraat. Miestä vaihdat vuoden välien.
- Ensirakkauteni <3
Ei tarvitse kalastella miehiä minunkaan. Minulla on ollut tämä komea mieheni jo kohta 30 vuotta.
- tuttelivaaran ritu
Mää en pääse mun miehestä eroon, tykkää mustaa niin että halkee...
- Ensirakkauteni <3
tuttelivaaran ritu kirjoitti:
Mää en pääse mun miehestä eroon, tykkää mustaa niin että halkee...
Mis sää haluut päääääästäääää siitäääää erooon?
- Tuulantuulantei
Tällaista siis joku kirjoittaa Perhe > Kasvatus > Kasvattajat > Äitien jutut -palstalle!? Oikeesti!?
- puppeliduuu
Sana on vapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- rahaa on....
Vai niin, mutta mulla on rahaa ja mammonaa ja en ole niin erityisen kaunis, ihan tavis vaan, miehiä saan jos haluun ja mulle kelpaa köyhempikin mies ,jos se vaan arvostaa, kunnioittaa ja rakastaa mua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388