Kuin usein käytte kalastamassa

vallan kaunis

miehiä? Mä oon just heittäny ukon pellolle, ja nyt en kalastele enää tulee jos on tullakseen.

Oon aina saanu heittää rumempia pois, että mulle on helppoo toi ukon löytyminen, utta oon nirso, taso on korkee, että turha alkaa iskee mua, mä en oo helppo nakki.
Ei pidä ollakkaan, joku roti pitää aina olla, tyhjätaskut out.

12

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirkkaat ikkunat

      Käyn kalastamassa melkein joka viikonloppu mökkijärvellä. Kalastan kaloja, pääasiassa ahvenia. Ne kelpaavat kaikki, en heitä edes rumimpia pois - taso on korkea.

      Miehiä en kalasta, minulla on ollut sama jo yli kaksikymmentä vuotta ja edelleen ihan toimiva. Hän on usein kanssani kalastamassa. Kummallakaan meillä ei puolisonvalintamme kriteereihin ole kuulunut tyhjä- tai täysitaskuisuus.

      • mulla 80 v sama ukko

        hyvä kalavale. Mies vale. Toimiva mies?? hihiii... pattereilla vai sähköllä?


      • Kirkkaat ikkunat
        mulla 80 v sama ukko kirjoitti:

        hyvä kalavale. Mies vale. Toimiva mies?? hihiii... pattereilla vai sähköllä?

        Minun mieheni toimii ihan perunalla, soosilla ja uunipuurolla sekä itse kasvatetuilla vihanneksilla.

        Sinäkö tunnet vain pattereilla tai sähköllä käyviä? Minulle ne ovat ihan tuntemattomia - ainakin vielä.


      • känsämies
        Kirkkaat ikkunat kirjoitti:

        Minun mieheni toimii ihan perunalla, soosilla ja uunipuurolla sekä itse kasvatetuilla vihanneksilla.

        Sinäkö tunnet vain pattereilla tai sähköllä käyviä? Minulle ne ovat ihan tuntemattomia - ainakin vielä.

        Sähkömies tai patteriasentaja.


    • -----

      En ole "kalastellut" miehiä 15 vuoteen. Tämä yksi ja sama mies on ollut rinnallani 15 vuotta, avioliittovuosia takana 10, 3 lasta, ja rakastamme toisiamme edelleen.

      Toiset sitoutuu, toiset pelailee ihmissuhteilla.

      • antsa kuusamosta

        Narraat. Miestä vaihdat vuoden välien.


    • Ensirakkauteni <3

      Ei tarvitse kalastella miehiä minunkaan. Minulla on ollut tämä komea mieheni jo kohta 30 vuotta.

      • tuttelivaaran ritu

        Mää en pääse mun miehestä eroon, tykkää mustaa niin että halkee...


      • Ensirakkauteni <3
        tuttelivaaran ritu kirjoitti:

        Mää en pääse mun miehestä eroon, tykkää mustaa niin että halkee...

        Mis sää haluut päääääästäääää siitäääää erooon?


    • Tuulantuulantei

      Tällaista siis joku kirjoittaa Perhe > Kasvatus > Kasvattajat > Äitien jutut -palstalle!? Oikeesti!?

      • puppeliduuu

        Sana on vapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    • rahaa on....

      Vai niin, mutta mulla on rahaa ja mammonaa ja en ole niin erityisen kaunis, ihan tavis vaan, miehiä saan jos haluun ja mulle kelpaa köyhempikin mies ,jos se vaan arvostaa, kunnioittaa ja rakastaa mua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe