Hei! toimisiko koneessani tuleva gta v? tässä on koneeni tiedot ---> http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/kannettavat-tietokoneet/MSIGP602PE611/msi-gp60-15-6-pelikannettava
Pyöriikö Gta v ja kuinka hyvin?
13
281
Vastaukset
- eiPakettiKonetta
Ehkä loweilla 480p resolla JOPA 20fps
Kokoo mielummin oma kone parempaa halvemalla- eiPakettiKonetta
tviini kirjoitti:
Kiitos vastauksestas nyt ei eii rahaa kasatakonetta sillä pitä ostaa mopo
Jaa sitten jää gta v pc versio ostamatta TAI osta sen mopon sijaan polkupyörä niin minä tein ja lopuilla kokosin tehokoneen
eiPakettiKonetta kirjoitti:
Jaa sitten jää gta v pc versio ostamatta TAI osta sen mopon sijaan polkupyörä niin minä tein ja lopuilla kokosin tehokoneen
Tai sitten myyn koneeni ja kasaan sillä rahalla uuen
- eiPakettiKonetta
tviini kirjoitti:
Tai sitten myyn koneeni ja kasaan sillä rahalla uuen
Noo se on yksi vaihtoehto.
Noo se on yksi vaihtoehto.
Paljonkohan osaisit hinnaksi sanoa? Kone on ostettu koulujen alussa ja koneessa on takuuta ainaki 2v ja huolenpitosopimus 1vuos? :D
- eiPakettiKonetta
tviini kirjoitti:
Paljonkohan osaisit hinnaksi sanoa? Kone on ostettu koulujen alussa ja koneessa on takuuta ainaki 2v ja huolenpitosopimus 1vuos? :D
Laittaisitko koneen merkin ja mallin sekä mahdolliset osat(jos tiiät) niin katon
Laittaisitko koneen merkin ja mallin sekä mahdolliset osat(jos tiiät) niin katon
Eikös tuolla ylhäällä ole tuo linkki ;) sieltä saat noi koneen tiedot
- eiPakettiKonetta
tviini kirjoitti:
Oho sori en lukenu kunnolla
- eiPakettiKonetta
tviini kirjoitti:
- eiPakettiKonetta
Kyl ainaki 500€ saa, kantsii laitaa huutonettiin niin voi saada jopa 900€ jolta kulta höntiltä.
Kyl ainaki 500€ saa, kantsii laitaa huutonettiin niin voi saada jopa 900€ jolta kulta höntiltä.
Kiitos tiedosta! :)
- eiPakettiKonetta
tviini kirjoitti:
Kiitos tiedosta! :)
Eipä kestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591164Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33527Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501