Jatketaan galluppeja :)
Kauanko nykyinen (tai edellinen) parisuhteene on kestänyt?
Minulla nykyinen 3,5v., sitä edellinen 7v.
Nykyisen tai edellisen parisuhteenne kesto?
13
299
Vastaukset 13
- pitkät suhteet
Edellinen 12v (miehen kanssa), nykyinen on kestänyt toistaiseksi 11v ( naisen kanssa).
- ...
15 vuotta.
Kohta kuukausi, sitä edellinen viisitoista vuotta.
- yksiavioinen
6,5 vuotta elämäni ainoo kunnon suhde. Muut muutaman kuukauden virheitä miesten kanssa. Elämäni rakkaus kesti yli kymmenen vuotta (hetero oli, eikä tietonen mun tunteista). Löydänköhän koskaan enää rinnalleni ketään? Tuntuu, et toi melkein koko aikuisiän kestäny suhde vei musta mehut... Uskallanko enää heittäytyä tunteitteni kanssa toisen armoille? Onko mulla enää voimia semmoseen toisesta vastuuseen ottamiseen? Yhen illan iloja tuli harrastettua liikaakin parikymppisenä. Enää semmonen ei kiinnosta pätkääkään. Oliskohan Lintulan luostarissa tilaa...?
Nykyinen on kestänyt 7.5 vuotta, sitä edellinen 2 vuotta. Siinä homoelämäni alku.
"Yksiavioinen"; tarjonta on kyllä aika vähäistä, mutta ei tarvita kuin se YKSI, ja sitten se on menoa taas. Mutta ei ole hyvä olla se huolehtija, jos se käy raskaaksi. Tosin vanhemmiten kuitenkin on hyvä, että joku huolehtii...
- ei vielä kokemusta
0 vuotta, 0 kuukautta, 0 pv, 0 h, 0 sekunttia
- Ei yhden yön jutuille
Alkoi viime sunnuntaina noin kolmen aikaan yöllä ja päättyi muutaman tunnin kuluttua, kun lähti taksilla pois
- Enää yks
Pitkistä kunnollisista suhteista mainittavimmat eka 10,5 vuotta, toinen 2,5 vuotta ja viimeisin vajaa 1,5 vuotta. Muutama kuukausissa laskettava seurusteluyritys. Ottasin enää sellaisen loppuelämäni ihanan naisen. Olis tässä vielä semmonen 50 vuotta aikaa jakaa yhteistä eloa.
- Pitkiä suhteita...
Nykyinen 7 vuotta, edellinen 15 vuotta.
- lalalalaaa
Nykyinen ja ensimmäinen seurustelusuhde 1,5 v. Saman katon alla asutaan ja ikää meillä molemmillla n. 22 v.
- MKTT
Edellinen 4kk, nykyinen 2v 3kk. Viihdyin liian monta vuotta liiankin hyvin sinkkuna...
- 20v
2,5 vuotta ja edelleen yhdessä
- millahiiri1996
edellinen puoli vuotta, tällä hetkellä ei mitään-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta683020Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3641129Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty64772Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32729Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s261626Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä136584Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto19559Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel30524Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17505Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan29489