Jatketaan galluppeja :)
Kauanko nykyinen (tai edellinen) parisuhteene on kestänyt?
Minulla nykyinen 3,5v., sitä edellinen 7v.
Nykyisen tai edellisen parisuhteenne kesto?
13
266
Vastaukset
- pitkät suhteet
Edellinen 12v (miehen kanssa), nykyinen on kestänyt toistaiseksi 11v ( naisen kanssa).
- ...
15 vuotta.
Kohta kuukausi, sitä edellinen viisitoista vuotta.
- yksiavioinen
6,5 vuotta elämäni ainoo kunnon suhde. Muut muutaman kuukauden virheitä miesten kanssa. Elämäni rakkaus kesti yli kymmenen vuotta (hetero oli, eikä tietonen mun tunteista). Löydänköhän koskaan enää rinnalleni ketään? Tuntuu, et toi melkein koko aikuisiän kestäny suhde vei musta mehut... Uskallanko enää heittäytyä tunteitteni kanssa toisen armoille? Onko mulla enää voimia semmoseen toisesta vastuuseen ottamiseen? Yhen illan iloja tuli harrastettua liikaakin parikymppisenä. Enää semmonen ei kiinnosta pätkääkään. Oliskohan Lintulan luostarissa tilaa...?
Nykyinen on kestänyt 7.5 vuotta, sitä edellinen 2 vuotta. Siinä homoelämäni alku.
"Yksiavioinen"; tarjonta on kyllä aika vähäistä, mutta ei tarvita kuin se YKSI, ja sitten se on menoa taas. Mutta ei ole hyvä olla se huolehtija, jos se käy raskaaksi. Tosin vanhemmiten kuitenkin on hyvä, että joku huolehtii...
- ei vielä kokemusta
0 vuotta, 0 kuukautta, 0 pv, 0 h, 0 sekunttia
- Ei yhden yön jutuille
Alkoi viime sunnuntaina noin kolmen aikaan yöllä ja päättyi muutaman tunnin kuluttua, kun lähti taksilla pois
- Enää yks
Pitkistä kunnollisista suhteista mainittavimmat eka 10,5 vuotta, toinen 2,5 vuotta ja viimeisin vajaa 1,5 vuotta. Muutama kuukausissa laskettava seurusteluyritys. Ottasin enää sellaisen loppuelämäni ihanan naisen. Olis tässä vielä semmonen 50 vuotta aikaa jakaa yhteistä eloa.
- Pitkiä suhteita...
Nykyinen 7 vuotta, edellinen 15 vuotta.
- lalalalaaa
Nykyinen ja ensimmäinen seurustelusuhde 1,5 v. Saman katon alla asutaan ja ikää meillä molemmillla n. 22 v.
- MKTT
Edellinen 4kk, nykyinen 2v 3kk. Viihdyin liian monta vuotta liiankin hyvin sinkkuna...
- 20v
2,5 vuotta ja edelleen yhdessä
- millahiiri1996
edellinen puoli vuotta, tällä hetkellä ei mitään-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1672069- 1211921
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561596Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791482- 1611409
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771395- 521238
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761193- 591178
- 1191075