Mihin suomalainen tarvitsee koneessa ruokaa?

Ihrakansaa

Ylipainoisia jo joka toinen. Sairaalloisen läskejä 25% kansasta. Lapsille syötetään paskaa jo polvenkorkuisesta. Initissä 18-20 v pojat ei jaksa kävellä edes sataa metriä kun ovat niin läskejä ja laiskoja mammanpoika- paskoja.

Mihin Finnairin koneessa suomalaiset tarvitsee vielä lisää ja mitään ruokaa???

Ei mihinkään, on vastaus.

10

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhmälle

Finnair uskovainen todistaa tyhmyytensä!

• Hervoton Heikki

Montako metriä sinä kövelet puuskuttamatta?

• 138

Joskus sitä on jokaisella ihmisellä nälkä ja matkalla voi olla matkaohjelman ja tiukkojen vaihtojen takia niin kiire, ettei ennen lentoa ehdi syömään. Sitäpaitsi ei lentokoneessa juuri parempaakaan tekemistä ole kuin syödä niin saa senkin tarpeen hoidettua alta pois. Minulla ei ole mitään sitä vastaan että ruoasta maksavat ne, jotka sitä tarvitsevat, mutta ei se ole muiden asia päättää, että tarvitsenko syötävää tunnin, kahden tai viiden tunnin lennon aikana.

Koska itse itseni työllistävänä maksan käytännössä työmatkanikin itse, minulle Finnairin nykyjärjestely, että ruokaa on saatavilla maksua vastaan, toimii loistavasti ja ainakin paremmin kuin se tyyli, että jokaiselle jaettiin "ilmainen" nahistunut sämpylä, mutta parempaa ei edes maksua vastaan ollut economy-luokan puolella saatavilla.

• XD ..

Sangen finnairilaista ajattelua XD

• läskikansa

ruoan tarve läskeille ei kasva ollenkaan muillakaan lento yhtiöillä.

• XD ..

Suomalaiset ovat myös juoppoja. Sen takia finnair poisti ilmaiset juomat euroopanlennoilta. Ja tarjoaa vain yhden Bangkokin lennoilla.

• Silloin joskus

Ilmaiset a.holit on poistettu aika päivää sitten, muualta kuin bisneksestä...

• 12+5
        Silloin joskus kirjoitti:

Ilmaiset a.holit on poistettu aika päivää sitten, muualta kuin bisneksestä...

Kaukolentojen juomien poisto taisi kyllä olla osa tätä viimeisintä palveluheikennyskierrosta.

• juomajorma
        12+5 kirjoitti:

Kaukolentojen juomien poisto taisi kyllä olla osa tätä viimeisintä palveluheikennyskierrosta.

Mikä juomien poisto? Kyllä minä ainakin sain kaksi lasia viiniä, vettä ja kahvia eli ihan juuri ne juomat mitä lennolla tarvitsenkin. Toki moni luulee, että sinne pitää mennä vetämään lärvit, mutta se ei kai olekaan tarkoitus. Oikeat matkustajat kun eivät vaan jaksa kuunnella koko yötä sitä jurristen jokellusta.

• Mäksä

Kaikki mkä vähentää paskasakin, malliin tallinnan laivat, ryyppäämistä ja örvellystä on muille selkeä parannus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2472
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1792
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1457
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      259
      1446
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1272
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      390
      1245
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1225
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      358
      1197
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe