Mielenkiintoinen aikakausi takana, tunsin vahvasti synkkyyttä tyttöystäväni selkeästä haluttomuudesta, hellyyttä oli kyllä kaikin puolin, hyvinkin paljon, mutta yleinen suhtautuminen seksiin aika alavireistä, ja muutoinkin toisen olo selkeästi usein alakuloista..
Mutta nyt, hormonikierukan poistamisen jälkeen, tuntuu kuin aurinko olisi syttynyt uudelleen, nyt huomaa selvästi, miten ihminen muuttuu taas siksi ihmiseksi, jonka kanssa aloin seurustelemaan, ilon näkee kaikilla mahdollisilla alueilla, ja haluttomuus ja alakulo on täysin poispyyhittyä, nyt vasta meininkiä onkin! :D
Kirjoituksen tarkoitus,, ehkä tuoda vielä esille sitä, että esim. hormonikierukkakin voi aiheuttaa todella huomattavia muutoksia ihmisessä, vaikka usein sanotaan, että siinä on sitä hormonia niin vähän, ettei kehenkään vaikuta, mutta vaikuttaapa hyvinkin.
Haluttomuus kaikkosi
2
152
Vastaukset
- Jippiaijee
Onnea teille!!!
Olet oikeassa, kaikki lisähormonit vaikuttavat, mikä milläkin tavalla... - vain omat hormoonit
Sama tapahtunut iteselle. Hormonikierukka ja pilleri veivät molemmat halut yhtälailla. Lisäksi olin aina äreä, kärsin vuodoista, kuumista aalloista, kivuista ja olin aina nälkäinen joten painoakin oli enemmän. Olin aivan haluton muumio. Kierukka kun poistettiin, meni yksi kierto ja silmäni avautuivat. Kuin verho olisi vedetty edestä ja näin taas maailman sellaisena kuin se on eli kovinkin seksuaalisena.. Joillekkin nuo aineet vain ei käy. Minuun ei enää koskaan laiteta tuommoista härveliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245162
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34597- 1031372
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361340Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike191001viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168875En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37789