Mielenkiintoinen aikakausi takana, tunsin vahvasti synkkyyttä tyttöystäväni selkeästä haluttomuudesta, hellyyttä oli kyllä kaikin puolin, hyvinkin paljon, mutta yleinen suhtautuminen seksiin aika alavireistä, ja muutoinkin toisen olo selkeästi usein alakuloista..
Mutta nyt, hormonikierukan poistamisen jälkeen, tuntuu kuin aurinko olisi syttynyt uudelleen, nyt huomaa selvästi, miten ihminen muuttuu taas siksi ihmiseksi, jonka kanssa aloin seurustelemaan, ilon näkee kaikilla mahdollisilla alueilla, ja haluttomuus ja alakulo on täysin poispyyhittyä, nyt vasta meininkiä onkin! :D
Kirjoituksen tarkoitus,, ehkä tuoda vielä esille sitä, että esim. hormonikierukkakin voi aiheuttaa todella huomattavia muutoksia ihmisessä, vaikka usein sanotaan, että siinä on sitä hormonia niin vähän, ettei kehenkään vaikuta, mutta vaikuttaapa hyvinkin.
Haluttomuus kaikkosi
2
144
Vastaukset
- Jippiaijee
Onnea teille!!!
Olet oikeassa, kaikki lisähormonit vaikuttavat, mikä milläkin tavalla... - vain omat hormoonit
Sama tapahtunut iteselle. Hormonikierukka ja pilleri veivät molemmat halut yhtälailla. Lisäksi olin aina äreä, kärsin vuodoista, kuumista aalloista, kivuista ja olin aina nälkäinen joten painoakin oli enemmän. Olin aivan haluton muumio. Kierukka kun poistettiin, meni yksi kierto ja silmäni avautuivat. Kuin verho olisi vedetty edestä ja näin taas maailman sellaisena kuin se on eli kovinkin seksuaalisena.. Joillekkin nuo aineet vain ei käy. Minuun ei enää koskaan laiteta tuommoista härveliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264721- 162246
- 1942099
- 1071476
- 801389
- 74992
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57977IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2919Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59766