Mites Suzukin myynti?

osssss

Lienee normaalia, että ei Suomessa oikein myy?

30

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä haittaa

      vaikka ei osteta kuten massatuotanto autoja, Suzukit kestävät niin kauan, että ei ole tarvetta uusia ostaa niin usein, vertaa esim. Renault. Vanhanakin Suzukista saa kulkupelin, viittaan nyt Samuraihin ja Vitaraan.

      • GV-09

        Aika monessa nyky Suzukissa on Rellun diesel kone, kuten sx4 ja grand vitara.


      • Lynzman
        GV-09 kirjoitti:

        Aika monessa nyky Suzukissa on Rellun diesel kone, kuten sx4 ja grand vitara.

        Suzukin, ainakin sx4 oli tarjolla Fiatin diiseli 2012, päädyin kuitenkin bensakoneeseen. Samaa autoa myydään myös maailmalla Fiat merkkisenä (Fiat Sedici)


      • kuinka-

        Kuinka mahduit sinne koneeseen?


      • oot_idis

        kuinka sul mahtuu sormi äitis pyllyyn, idiootti juntti. Haista äitis pyllyy,joka hyllyy. taitaa olla homo muija. siistii ois pitää sua myllyyn, juntti. juntti perse pyllykäpy


      • oot_idis

        hyvin mulla mahtuu.


      • surkeanuoriso
        oot_idis kirjoitti:

        kuinka sul mahtuu sormi äitis pyllyyn, idiootti juntti. Haista äitis pyllyy,joka hyllyy. taitaa olla homo muija. siistii ois pitää sua myllyyn, juntti. juntti perse pyllykäpy

        Nuoriso, tulevaisuuden toivot, pettymyksiä jo tänään...


      • surkea-aikuinen
        surkeanuoriso kirjoitti:

        Nuoriso, tulevaisuuden toivot, pettymyksiä jo tänään...

        Aikuiset, menneisyyden toivot, pettymyksiä jo eilen...


      • sukisukisk

        Ootte läskei pimppajunttei. Kulli pillu tissi pissa möllei. Mul on meijän luokan kallein tabi, repikää juntit siint.


    • "keran" lukihärö

      "Helpoyyiko" "äynlahjoillaan" "keran"

      • osssss

        Höh, mistä ihmeesä tiesit, että minä olen sama kaveri, joka noi sanat kiroitti tonne aikasempaan viestiin? Tarkistin moneen kertaan tuon aloitukseni, ettei ainakaan ole kirotusviheitä, eikä nyt täsäkään ole vireitä.


      • kondominkäyttäjä
        osssss kirjoitti:

        Höh, mistä ihmeesä tiesit, että minä olen sama kaveri, joka noi sanat kiroitti tonne aikasempaan viestiin? Tarkistin moneen kertaan tuon aloitukseni, ettei ainakaan ole kirotusviheitä, eikä nyt täsäkään ole vireitä.

        Juu on nää Sukisukistit eri hakkereita. Joskus joku kaivoi mun ip-numeron. No se meni kyllä jo ensimmäisestä numerosta lähtien perseelleen mut yritys oli aika kova.

        Ja menkääpä Ärrälle, siellä on kassan takana hylly täynnä Sukisukeja


    • Bossssssssssssss

      Ei kai kun kiinnostavimmat mallit jätetään pois tuontiohjelmasta!

      • NeSo

        Suomalaiset ostaa vain skoodavolkkareita kun naapurillakin on harmaa sellanen. On se kumma että esim.Norjassa Suzuki on ihan kärkipäässä rekisteröintitilastoissa. Ilmeisesti passaa hyvin koviin olosuhteisiin.


    • Jimnyx

      Ostin Suzukin vuonna 1997, ja vaihdoin sen uudempaan vuonna 2001. Koska autoni toimii edelleen ja vastaa liikkumistarpeeseeni, en viitsi pelkän kannatuksen vuoksi lähteä ostamaan uutta Suzukia.

    • Myyntimäärät

      jep,jimnyä meni viimevuonna kaupaksi 11kpl ja grandvitaraa 10!taitaa maahantuoja yrittää Suzukin omistajat siirtymään Subaruun,no menihän muita Suzukin malleja enemmän mutta lasken nyt vain nämä maasturit.

    • ystävällevain

      Ostin v 2013 uuden suzukin, olen ollut todella tyytyväinen merkkiin.
      Suomessa myydään mielummin muita merkkejä joissa parempi kate mutta huonompi hinta/ laatu suhde. Ymmärretävää, tavallinen tuulipukukansa ei ymmärrä laadusta muuta kuin sen joka näkyy naapuriin.

      • sx4X4

        -11 mallin SX4 ja hyvin on pelannut,myös -94 Vitara edelleen ajossa.
        Seuraava auto on luultavasti Suzuki - neliveto diesel ja automaattina.
        Ei ole VAG-konsernin ongelmia..


      • valmentaja_

        Ei se SX viime aikoina ole kovin hyvin pelannu, viltissä vaan istunu.


      • valmentaja_

        Minä se pelaan taskupiljartia viltin alla, komiat tahrat jää aina vilttiin. Olen ihka oikea takarivin Taavi, mulukun räplääjä. Pesulla käyn joka kuukausi ja kalsarit vaihan kahesti kuukaudessa.


      • vastaaja2

        Olet siis tyypillinen Suzukisti.


      • vastaaja2

        Minäpä sen sijaan suoritan runkit monasti päivässä ja olenkin jopa äitin mielestä oikea runkkien runkki. Muovivatiin lasken aina permuntit.


      • vastaaja2
        vastaaja2 kirjoitti:

        Minäpä sen sijaan suoritan runkit monasti päivässä ja olenkin jopa äitin mielestä oikea runkkien runkki. Muovivatiin lasken aina permuntit.

        Siis olet tyypillinen Suzukisti.


      • vastaaja2

        Sorry, siis pitimän kirjoittaa "olen siis tyypillinen Suzukisti".


      • vastaaja2

        Olet siis tyypillinen Suzukisti


    • kikkelimies_

      " oikein myy"

      Pikku myy on muumeissa. Sususuki on oikein myy ja väärin myy myyjä, joka myy väärin.

      • myyy

        Myykö se myy sitten jotain? Myykö myy myymälässä?


      • kukkeli_kuu

        Kyseessä on myy ei myykö. Sukisukisukisuki kikkeli kii. pimpsa kikkeli pylly .Sukisuki miähet on kikkeli pimpukka pylly äijii


    • mustafaalihassan

      Ei mikkä ihme kun saada sama raha kunnon biili alle, eikä mita nakikopi ju nou!

      • valkofaalihassan

        äitilläs on naki pyllysä. sä oot pylly jäbä, teijäluokan rumin ja lihavin runku....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2435
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      271
      2058
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2040
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1767
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1649
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1544
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1238
    Aihe