Ns. Parkin paikoitusalueella urheilukentän lähellä

jopas jotakin

on aurauskalustolta jäänyt ihmeellisiä poikittaisia kovahkoja valleja, joissa hajoitin autoni, kun tein U-käännöksen pitserian luota. Eturengas löi vanteeseen ja katalysaattorikin saattoi särkyä. Löytyykö maksumiestä tähän murheeseen?

10

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei hei

      Joo . Ota luutas ja lähe häätää aaseja majastas. Eikö sulle jo anneta muutenkin aika paljon.

      • durhadallaaja

        hommaa sinä ensin oma auto,kommentoi vasta sitten luuseri.


    • liikenteenjakaja

      Ne möykyt on ollut kesästä asti siinä, kun se pirun parkkipaikka on jaoteltu.. Että, ei ole aurauskaluston vika. Jäät itse maksumieheksi.

      • kaikkea kuulee

        No johan on piru, ei siinä ennenvanhaan vaan mitään valleja ole ollut. Mitähän pirua nekin palvelee?


      • tehokkaat
        kaikkea kuulee kirjoitti:

        No johan on piru, ei siinä ennenvanhaan vaan mitään valleja ole ollut. Mitähän pirua nekin palvelee?

        Ne kuule hidastavat häirikköjen jatkuvia liian kovaäänisiä ja vauhdikkaita U-käännöksiä.


    • Korkea on mukavin

      Minulla on autossa renkaat kokoa 225*65/17 eli tuo korkeus-suhde 65 on matalin, mitä kannttaa käyttää.
      Mutta jos haluaa elvistellä matalampien renkaiden kanssa, saa mielestäni itse maksaa seuraukset, eikä parkua muita maksumiehiksi.

      Kunnon renkaita sopivalla vanteella saa kyllä joka automalliin. Itse en ole edes havainnut tuossa paikassa mitään ongelmaa.

    • omavastuu

      Eikö sielä ole jotkut korotukset, kun nuoriso siellä autolla ja mopoilla volttejä heitteli pitkin yötä,niin että mikään muu ei ongelmaan auttanut.

      Et kai oikeasti luule, että ajovirheesi vuoksi aiheutuneen vian joku ulkopuolinen taho korjaisi ?
      Kyllä se korjaus kuule ihan itse on maksettava mikäli sen kuntoon haluaa....ellei sulla ole jotain tunarivakutusta, joka korvais.....XD

    • korjaus

      Kaupungin pelleilyä tuollaiset naurettavat kantit joten kaupunki joutaisi maksamaankin. Parkista on onnistuttu tekemään vain hankalampi ja vaarallisempi. Pitäisi laittaa puskutraktorilla entiselleen.

      • korttillinen

        Kiitä pakallisia häiriköitä korokkeista.On ainakin alue nyt rauhallisempi.Ajotaitoinen osaa väistää korokkeita, onhan niitä muuallakin :)


    • Viisas mies

      En vieläkää ymmärrä noista möykyistä valittavia.
      Kohta ovat ajat rahanpuutteessa sellaisia, että kaikki tiet ovat yhtä möykkyä. Eli parempi vain ajoissa hankkia autoihin kunnon renkaat ja vanteet.

      Meinaan, jos kerran tuon yhdenkin kirjoittajan "eturengas löi vanteeseen", hän ilmeisesti tarkoitti, että vanne löi maahan? Ja jos niin on käynyt, ostakoon todella autoonsa siihen kuuluvat renkaat ja noastakoon sen jousituksen sille tasolle, jossa se on uutenakin ollut.
      Ja valitus pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8484
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1694
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe