Löysin vintiltä ison nipun vanhoja Jalluja oon lueskellu niitä salaa, mutta se aiheuttaa monta tuntia kestävää "sykkimistä" alapäässä, onko se siis normaalia kaikille?
miestenlehtien lukeminen
7
196
Vastaukset
- H0itsukundi
Ei, mene heti lääkäriin! Sykkiminen voi viitata vakavaan kivessyöpään. joka kerta kun se sykkii syöpäsolut lisääntyvät.
- beabi
14vG tarkoittaa 14v Girl o,O
Kyllä se on noirmaalia. Itsellä sama huomio. Minkä vuoden?
- 15g
Kenen jalluja ne oli? Miten löysit ne?
- 14vG
Kai ne faijan, en tiiä, en vaan voi olla lukematta.
- 15g
14vG kirjoitti:
Kai ne faijan, en tiiä, en vaan voi olla lukematta.
14G...Kerro mitä niissä miestenlehdissä kerrotaan? Oon tyttö enkä oo koskaan lukenu miestenlehtiä, mutta utelias oon.
- 14G
15g kirjoitti:
14G...Kerro mitä niissä miestenlehdissä kerrotaan? Oon tyttö enkä oo koskaan lukenu miestenlehtiä, mutta utelias oon.
Ne on kyl niin vanhoi, että ne on vaarin tavaroita, me asutaan vaarin vanhassa talossa.
Niissä on kauheesti alastomien naisten kuvia, jos on nuoren näkönen ja karvaton, niin niit on kiva katella. Sit on sellassii matkakertomuksii, esimerkiksi kun joku mies oli arabeis jonkun seikin vieraana, niin se sai kaksi naista viihdyttämää itteensä, ei oo mitään törkeetä, puhutaan vaan amoreista ja venuksista, silleen kun amorini oli liukunut siihen ihanimpaan venukseen, niin kohta tunsin kuinka toinen nainen työnsi liukkaan sormensa peräaukkooni.
Tai joku nainen oli katsomassa jotain näytöstä missä oli neljä miestä joita nejä tyttöä imi heidän räjähtämäisillän olevia amoreita, miehet kiemurtelivat nautinnoissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5902021- 98999
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18957Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4817Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749- 70747
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74678- 65553