CD-keyn rekisteröinti mättää

...

Ostin Half-Life2:n, asensin sen, tein sen Vivendin rekisteröinnin. Sitten halusin alkaa pelaamaan HL2:sta, kirjoitin sen CD-keyn siihen Product Wizardin mutta kun painan "next" se antaa tälläisen tekstin/ilmoituksen:
Installition of Half-Life 2 Retail Standard is required. Please Insert your Half Life 2 Retail Standard CD/DVD into the drive and selecet "install" from the autorun menu

siis häh? asensin pelin ja sitten kun se pitäisi rekisteröidä se vaatii asennusta? mitä vittua? onko minua huijattu?

auttakaa.

5

793

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos laittaisit sen pelin cd:n koneeseen. Ei se rupee enää mitään asentamaan.
      Ite en mitään erikseen asentanu. Laitoin cd:n sisään, menin steamiin > browse games > register broduct i already own ja laitoin siihen cd-keyn. Sitten se siinä jotain 10min vääns ja pääsin pelaamaan.

• ...

Minä tein noin ensimmäisen asennuskerran jälkeen eikä mitään tapahtunut..haittaako muuten jos RestoreIT! ohjelma luo "palautuspisteen" asennuksen aikana?

• ... kirjoitti:

Minä tein noin ensimmäisen asennuskerran jälkeen eikä mitään tapahtunut..haittaako muuten jos RestoreIT! ohjelma luo "palautuspisteen" asennuksen aikana?

Menee liian monimutkaseks. Jos poistat kaikki steamit ja ne ja alotat alusta. Muuta en nyt keksi.

• ...
        lammas-jr kirjoitti:

Menee liian monimutkaseks. Jos poistat kaikki steamit ja ne ja alotat alusta. Muuta en nyt keksi.

Kyllä se antoi sen rekisteröidä kun asensin Steamit uudestaan..uuden ja vanhan..nyt se on noin 2-3 tuntia "päivittänyt" Half-Lifeä...589 minuuttia ennenkuin pääsee pelaamaan vaikka on huippukone :S

• moi
        ... kirjoitti:

Kyllä se antoi sen rekisteröidä kun asensin Steamit uudestaan..uuden ja vanhan..nyt se on noin 2-3 tuntia "päivittänyt" Half-Lifeä...589 minuuttia ennenkuin pääsee pelaamaan vaikka on huippukone :S

onko huippu netti myös?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 220
      2363
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      101
      1671
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      1103
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      111
      1015
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      71
      902
    6. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      55
      778
    7. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      65
      737
    8. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      31
      709
    9. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      42
      702
    10. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      78
      644
    Aihe