Sinä lahtelainen mies olit laivalla 2-3.11.2014

punapää

Vietin kanssasi upean ja unohtumattoman illan. Olisin halunnut vaihtaa yhteistietoja, mutten tilanteeni takia uskaltanut. Jäit kuitenkin mieleeni ja haluaisin tutustua sinuun paremmin. Olit pikkujouluja viettämässä isommalla porukalla, tulit luokseni ja pyysit liittymään seuraasi. Sitten tapahtui, tanssia, pyöritystä, ei niin hyvää peli onnea. Jos tunnistat itsesi tai joku tunnistaa esim porukka joka oli laivalla. Saa kertoa terveiset ja kaipailut eteenpäin. Nyt antaisin yhteystietoni mielelläni ja lähtisin vaikka kahville.

18

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punapää

      Anteeksi risteily oli 2-3.12.2014. Laitoin kuukauden väärin.

    • munapää.

      Ei jouda. Viisi mukulaa ja äkänen akka ruokittavana. Se oli vain irtiotto. Kiitos kyydeistä.

    • punapää

      Hän oli vapaa, eikä ollut kyytejä :D

      • nyrkki kyllikki

        Pidä reppus pihtaaja ,en vonkaa sinulta enää koko iltaa,vetelen ennenmin käteen.


      • punapää
        nyrkki kyllikki kirjoitti:

        Pidä reppus pihtaaja ,en vonkaa sinulta enää koko iltaa,vetelen ennenmin käteen.

        Hyviä kommentteja :) päivän piristys!


      • aviovaimo onnellinen
        punapää kirjoitti:

        Hyviä kommentteja :) päivän piristys!

        Voi sinua punapää,oletko todella noin sinisilmäinen?.Luuletko että kyseinen mies oli tosissaan ja vapaa, laivalle mennään saamaan , kaikki keinot ja puheet on sallittu.Sitä ollaan vapaita vaikka kotona on vaimo ja lapset.Olen itsekkin syyllistynyt samaan ja hauskaa on ollut ,mutta kaikki on jäänyt laivalle tai lomakohteeseen.


      • punapää
        aviovaimo onnellinen kirjoitti:

        Voi sinua punapää,oletko todella noin sinisilmäinen?.Luuletko että kyseinen mies oli tosissaan ja vapaa, laivalle mennään saamaan , kaikki keinot ja puheet on sallittu.Sitä ollaan vapaita vaikka kotona on vaimo ja lapset.Olen itsekkin syyllistynyt samaan ja hauskaa on ollut ,mutta kaikki on jäänyt laivalle tai lomakohteeseen.

        Harrasta sinä vain laivalla panoja, on varmasti onnellinen avioliitto :) Onnellinen aviovaimo ja onnellinen mies sinulla kun tietäisi.


    • punapää

      En vain ymmärrä, mikä teitä kiinnostaa etsinkö minä täällä varattua vai vapaata? Etsin nyt kuitenkin miestä joka herätti mielenkiintoni tutustua paremmin. Ei luulisi teiltä olevan pois! :)

      • auttavainen ystävä

        Jos olet puutteessa ,voisin auttaa nuolisin sinut hyvin ja sitten antaisin sinulle kunnolla,kiinnostaako???Voitais tavata.


      • punapää*
        auttavainen ystävä kirjoitti:

        Jos olet puutteessa ,voisin auttaa nuolisin sinut hyvin ja sitten antaisin sinulle kunnolla,kiinnostaako???Voitais tavata.

        Kiitos hyvästä tarjouksesta. En ole puutteessa, enkä etsi pikapanoja. Satun etsimään herrasmiestä, jonka tapasin laivalla ja joka vei jalat alta. :)


    • mustapää

      nussiko herrasmies sua perseeseen ja pyyhki kullinsa sun paitaan?

      • Merelle1

        Kyllä olet typerä,ei ihme ettei herrasmies jättänyt tietojaan. Kyllä omavaimo sinut peittoaa. Lopeta jo tuo typerä kirjoittelu ja painu laivalle ,kyllä siellä samanlaisia vonkaajia piisaa joka risteilyllä.


      • punapää*
        Merelle1 kirjoitti:

        Kyllä olet typerä,ei ihme ettei herrasmies jättänyt tietojaan. Kyllä omavaimo sinut peittoaa. Lopeta jo tuo typerä kirjoittelu ja painu laivalle ,kyllä siellä samanlaisia vonkaajia piisaa joka risteilyllä.

        Mielestäni en ole tänne mitään typerää laittanut. Minulle on vastattu niin lapsellisesti ja ala arvoisesti, että huomaa nykyisen sivistystason etenkin siellä lahdessa. Huomautan sinulle vielä, että minä en ole vongannut mitään. Laitoin tänne viestiä jos mies sattuisi lukemaan, sillä hän ei voi edes tietää että jäi mieleeni.


      • punapää*
        Merelle1 kirjoitti:

        Kyllä olet typerä,ei ihme ettei herrasmies jättänyt tietojaan. Kyllä omavaimo sinut peittoaa. Lopeta jo tuo typerä kirjoittelu ja painu laivalle ,kyllä siellä samanlaisia vonkaajia piisaa joka risteilyllä.

        Minua ei kiinnosta mikä sinua hiertää ja missä, mutta jätä itse haukkumisesi ja tietämättömyytesi omaan tietoosi.


      • awxcvb
        punapää* kirjoitti:

        Minua ei kiinnosta mikä sinua hiertää ja missä, mutta jätä itse haukkumisesi ja tietämättömyytesi omaan tietoosi.

        Kannattaa pistää ilmotus tonne ajanviete osaston etsintäkuulutus palstalle, jos sieltä joku näkisi. Nää lahen kirjottelijat nyt on tollasia idioottipellejä.


      • punapää*
        awxcvb kirjoitti:

        Kannattaa pistää ilmotus tonne ajanviete osaston etsintäkuulutus palstalle, jos sieltä joku näkisi. Nää lahen kirjottelijat nyt on tollasia idioottipellejä.

        Näitä turhan toimittajia tuntuu olevan palstoilla kaikkialla. Kiitos asiallisesta kommentista. Taidan tehdä näin tai menen etsimään oikeasti. :)


    • punapää*

      Voi hemmetti, kai minä nyt saan antaa jos haluan. En ole turhan tarkka tavarastani!

      • punapää

        En ole kyseinen henkilö. Enkä vaivautuisi kirjoittamaan noin alentuvasti itsestäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe