KYSELY skorpioneille

skorpui

noniin skorpioonit.. tämmönen peruskysely, katon löytyykö itestä miten paljo samoja piirteitä:)

1)perusjuttuja, ikä,sukupuoli,työ/opiskelupaikka jne.??

2)vahvuutesi? kerro niistä

3)heikkoutesi? kerro...

kiitos jo etukäteen:)

27

4575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvännäkijä kertoi minulle , että avioliittoni on hajoamassa ja että miehelläni on suhde toisen naisen kanssa.
      Ei olisi pitänyt soittaa oli se sellainen järkytys. Vielä kun hän kertoi , että minun kaksi lasta ovat jäämässä piakkoin isättömiksi. Tuntuu tosi kauhealta.

    • Jeppis

      Ei tommosiin kerkee vastailla.

      • EI OLE HEIKKOUKSIA!

        27 V, HKI, NAINEN, HOITAJA. EI HEIKKOUKSIA, VAHVUUKSIA LIIAN PALJON TÄSSÄ LUETELTAVAKSI.


    • Scorpion58

      46 v mies, ammatti teollisuuspuuseppä
      Vahvuuksia: Hakee täydellisyyttä kaikesta tekemästään ( menee jossain asioissa heikkouden puolelle), Peräänantamattomuus,Seksuaalisuus

      Heikkouksia: Edellämainittu täydellisyydenhaku.
      Täsmennän hiukan. Olen töissä eräässä puufirmassa ja olen useaan otteeseen kuullut kommenttina pomojen suusta että teen liian hyvää. Siis minua rasittaa sellainen kun ei voi toteuttaa itseään.
      Ehkä se peräänantamattomuus myös joissain asioissa käy heikkoudesta

    • skorppari

      1)ikääni en nyt kerro enkä työpaikkaani mutta olen nainen
      2) olen vahva[mieletäni] ja rohkea, en itke kuukaisia jos joku jättää minut niin kuin moni muu tekee, saatan olla pari päivää surullinen mutta en jää suremaan sellaisia asioita, olen itsenäinen ja syvällinen.
      3) olen kovin herkkä vaikka olenkin vahva.

    • olga

      1.
      nainen,joka duunissa asiakaspalvelussa,ikää jo 27 vuotta ja harrastuksina lähinnä eläimet & lukeminen

      2.
      vahvuutena herkkyys kaikelle ympärilläni olevalle eli empaattisuus ja suvaitsevaisuus.
      ja luonteen pohjana rehellisyys ja elämän arvotkin suht kohdallaan.

      3.
      heikkoutena liiallinen herkkyys ja turhan helposti masentuva/ahdistuva luonne.
      ja turhan itsekäskin olen;varsinkin parisuhteessa.

    • minä

      1) 18,n,nuorisoala kiinnostais...
      2) rohkeus,iloisuus,rehellisyys,ihanuus,jumalaisuus,
      huumorintaju,kauneus ja ennenkaikkea vaatimattomuus... ;)
      3) karkit..

      • scoorpari

        47 ja duunari


        taiteet ja musa , vähä tommonen salakähmänen meininki ...uskonto, keskustelu...


        NAISET ...


    • DarkFly

      Vastaukset kysymyksiisi eli minä olen tällainen skorpioni:

      1. 19v, nainen, ei ole työtä/opiskelen
      2. olen luova, henkisesti vahva ihminen, uudistumishaluinen/kykyinen, uskollinen ystävä, herkkä etenkin rakkausasioissa, jos joku on mulle veemäinen niin annan kaksinkertaisesti samalla mitalla takaisin
      3. huono stressinsietokyky, olen äkäinen tulisielu eli suutun nopeasti mutta lepynkin nopeasti, en osaa päättää tärkeistä asioista, nipotan, oon itserakas ja helposti masentuva

    • skorppari

      1. 24v., nainen, melkein valmis psykologi

      2. Vahvuudet: päättäväisyys, sitkeys, luotettavuus, sanon asiat suoraan, tiedän mitä haluan, kestän vaikeita asioita

      3. Heikkoudet: päättäväisyys saattaa mennä jääräpäisyyden puolelle, vaikea sietää epäselviä tai keskeneräisiä asioita, täydellisyyden tavoittelu ja välillä liiallinen itsekritiikki, taipumus vatvoa liikaa asioita

    • siiseli

      1)perusjuttuja, ikä,sukupuoli,työ/opiskelupaikka jne.??
      19 vuotta, n, maatalousalan ammattin opiskelija
      2)parhaat vahvuudet omasta mielstäni:
      Empatia, solidaarisuus, rauhallisuus, sitkeys, loojalisuus, energisyys
      3)määräävimmät heikkoudet:
      pakkomielteisyys, perfektionismi, liiallinen nautintohakuisuus, henkinen laiskuus, myös huono itsehillintä ja mielialan heittelehtiminen rajusti esimerkiksi väsyneenä.

      • 11/1978

        Siis miten voi olla noin samanlainen luonne kun mulla ?!?!? Spooky... Olen 26v nainen, käsityöihminen ja seurustelen Onnellisena skorpionimiehen kanssa koska kukaan muu ei osaa, kestä, pysty eikä olis haasteellinen


    • seurannut

      Skorpionin heikkoudet ovat täydellisyyden tavoittelu ja tietynlainen haluttomuus vastuuseen tarttumiseen.

      Kuitenkin on tietyssä mielessä erittäin uskollinen vai pitäisikö kuitenkin käyttää sanaa lojaali(?).

      Haluaa pitää hauskaa vaimon kanssa aamuyölle, ja kuitenkin odottaa, että koti on kunnossa kun tulee aamulla pöytään.

    • Skorp...

      46v mies, teollisuusala. Pakkomielle tehdä kaikki mahdollisimman hyvin. Hyvä neuvottelija/keskustelija/kuuntelija. Hyvä ystävä.
      Vaikea suhteessa. Aukaisee suunsa väärässä paikassa. Juo liikaa. Syö liikaa. Ei jaksa siivota. Laskut aina rästissä. Kleptomaani. Ei myönnä tappiota. Väittää vaikka tietää olevansa väärässä. Hyvä juonittelija. Jne...

    • ScorpioFemale

      Hei, ..


      1) Olen nainen 27v, ja sairaanhoitaja, mutta haaveissa psykologian opinnot.

      2) Vahvuuteni on ihmistuntemus, herkkyys, myotaelaminen" empatia ", huumorintaju, rehellisyys, "taydellisyyden tavoittelija "
      luonteen voimakkuus, mielikuvitus jne ..

      3) Heikkouteni on herkkyys, taydellisyyden tavoittelu, masennun helposti, itseeni kohdistuva tyytymattomyys, epasosiaalisuus " valilla " jne ..

      Toivottavasti tasta jotakin sai selville :)

    • -62

      Olen 42-vuotias ja täydellisyyden tavoittelija,
      mikä kiinnitti huomioni aika monissa vastauksissa. Herkkä, ellen sanoisi yliherkkäkin joskus.

    • jii

      nainen, 25v, liiketalouden tutkinto,psykiatrian puolella töissä.
      vahvuus:aikaan saava ja paljon näkyvää tulosta tekevä.kunnianhimoinen ja uskollinen ystäville.
      heikkous:helposti tylsistyvä, ellei ole koko ajan jotain uutta opittavaa. Muut sanovat, että olen kylmä jääkuningatar.

    • 1) Ikä 19.v peikkopoika, lähihoitaja, muusikko ja rakkaus aina mielessä ja naiset.
      2)sosiaaliset taidot, musikaalisuus, rauhallisuus, mutta tietty tulisuus. Osaa sanoa silloin, kun on sen aika. Piikittelevä luonne ja tietyllä tavoin osaa pitää kyllä puoliaan.
      3)naiset ja välillä ei osaa päättää kaikkia asioitaan. Tietyllä tavalla laiska...Sitä se on niiden asioiden päättämisen kanssakin. RAkkausasiat tuovat paljon murheita ja tuskaa...
      Siinä ainakin jotain peruskamaa...=o)

    • Skorppari-

      1)perusjuttuja, ikä,sukupuoli,työ/opiskelupaikka jne.?? olen 17, nainen, ja tällä hetkellä en ole missään töissä enkä koulussa. Joku matkailualaan liittyvä ala kiinnostaisi, tai lähtö au-pairiksi,mutta uskallus ei riitä heittäytyä,vaikka mieli kovasti tekisin:)

      2)vahvuutesi? Olen uskollinen ystävä, luotettava ja äärimmäisen suorapuheinen.

      3)heikkoutesi? Olen liian mustasukkainen ja itsepäinen, en luovuta riidassa ja jos kaksi sellaista hakkaa päätäänsä toisiin ei seuraa mitään hyvää.

    • 1) nainen, 23v, töissä klinikalla.
      2) olen henkisesti vahva (hyvä stressinsietokyky), luotettava ystävänä, rehellinen, ymmärtäväinen (empatiaa ja sympatiaa riittäá jokaiselle..)niin, ja pitkäpinnainen.
      3) olen todella itsepäinen (mielipide pysyy vaikka tiedän olevani väärässä...), suorasanainen, kostonhimoinen (se myrkkypiikki...), helposti masentuva ja tylsistyvä (elämässä pitää jatkuvasti olla jotain jännitystä ja menoa), pomottava.

    • sko

      1. ikä 42, nainen
      2. Sinnikkyys, herkkyys, empaattisuus, uskollisuus, ym.
      3. heikkouksina voisi olla ed. vastauksen luonteenpiirteet, jos ne menee liiallisuuksiin. Dramatisointi.

      Luin muita vastauksia ja on kuin minä ne olisin kirjoittanut.

    • romus

      1) 20v liiketalouden opsikelija, nainen

      2) Kova ulkokuori, itsehillintä, kohtelias, tarkka, seksuaalisuus, itseluottamus, tulisuus

      3) Herkkä sisältä, kiltti(ei osaa sanoa ei kun pyydetään palvelusta), toisinaan ilkeys ja saa siitä vielä tyydytystä, uskottomuus

      • 11/1978

        Siis on tosi huojentavaa kun huomaa ettei ole yksin... Jännää miten samanlaisia ollaan ja ylpeitä siitä..!Kyllähän me selkeesti ollaan parhaita ja pahimpia(?)


    • mmmmetana

      1. Vielä peruskoulussa, 15v.
      2. Edellä mainittu rehellisyys ja empaattisuus (vaikka nyt sanonkin itse..) sisukkuus.
      3. En myönnä olevani väärässä, intän. Yritän tehdä usein liian hyvin, eli liika pikkutarkkuus tietyissä asioissa. Joko yritän 100% tai alakanttiin. Liika hermoileminen eli stressaan ja ahdistun helposti, tutustun ihmisiin liian hitaasti ja vähänkin tuntemattomampien seurassa on vaikea olla avoin. Yritän olla ystävällinen, mutta hermot menee aika helposti ja saatan purkautua piikittelemällä inhottavasti.

    • jebaje

      1. 18v nainen, parturialan opiskelija
      2. olen kuuntelijatyyppi. itseäni inhottaa kaikenlainen päällepäsmäröinti. myös syvälliset keskustelut ja muiden ihmisten ymmärtäminen on kuulemma minun heiniäni. osaan nauraa itselleni ja viljelen (ainakin omasta mielestäni) hurttia huumoria ;P
      3. olen jossain määrin aika ujo. uudet tilanteet ja tuttavuudet voivat välillä ahdistaa. olen jokseenkin ailahtelevainen, en oikein osaa päättää asioista silloin kun se olisi ajankohtaista. (nousuvaaka!)

      • moon stars

        1. yli viisikymppinen, nainen, yksityisfirman sihteeri,
        2. paamaara on aina horisontissa, ja mita aloitan sen myos loppuun saakka teen. Taydellisyytta. Ihmiset luottavat minuun (kaikkine salaisuuksineen!). Rehellisyys. Positiivinen elamankatsomus. Keskustelut joissa on jotain ideaa, ei mitaan pinnallista, okkultit. Itsehillinta.
        3. ei kukaan skorpiooni heikkouksiaan ala tassa lajitella! Ehka se etta me halutaan tietaa asian totuus ja ydin, maksoi mita maksoi (muut skorpparit ymmartaa mita tarkoitan). Pinnalliset ja tyhmat ihmiset vasyttaa helposti joten meidat usein luokitellaan valinpitamattomiksi mika ei ole totta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      426
      2981
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2306
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      351
      2026
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1777
    6. Mitkä kolme sanaa haluat nyt sanoa ikäväsi kohteelle?

      Niitä tässä odotan.
      Ikävä
      158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1062
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe