Miksi tänne ei kukaan kirjoita mitään?

Matkatuumailija

Kertokaa nyt jotain.

10

1100

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.J.
      • Matkatuumailija

Kiva, mutta toivoisin enemmän kuvailua tunnelmista, vaikutelmista, missä oli upeinta ja missä ei ehkä niin upeaa...

• M.J.2

Tunnelmat ja vaikutelmat ovat aika henkilökohtaisia. Itse pidin eniten metsäretkistä kannukasvien ja meduusapuun kasvupaikoille, mutta varsinkin jälkimmäinen oli vaivalloinen ja jonkun muun mielestä ehkä turha. Paras maisemakuva talentui Moyennen saarelta. Victorian kasvitieteellinen puutarha alitti odotukset, eikä Victoria muutenkaan ole kovin erikoinen paitsi että se on maailman pienin pääkaupunki. Koralleista tiesimme etukäteen, että ne olivat vasta toipumassa muutaman vuoden takaisesta ympäristökatastrofista.

• Matkatuumailija

Oliko teidän lentoyhtiö Etihadi vai Emirates?
        Onko Mahella vai Praslinilla kauniimmat rannat? Olen ajatellut että viettäisimme Praslinilla ensin 4-5 päivää ja sieltä käsin päiväretkiä pikkusaarille esim, La Digue. Sitten lopuksi 2-3 päivää Mahella, Beau Vallonin alueella. Matka on tarkoitus tehdä ensi talvena ja olla perillä noin viikko.

• M.J.2

Lensimme Air Berlinillä Abu Dhabiin ja sieltä Air Seychellesillä. Praslinissa on minusta kauniimmat rannat, ja niitä on useita. Praslinista pääsee helposti La Diguelle, joka ei ole ihan pieni, itse asiassa taitaa olla neljänneksi suurin. Pikkusaarille pääsee helpommin Mahesta: enemmän saaria ja enemmän veneiijöitä. Venematkojen hintahaarukka on aika laaja.

• Igorrr

Olemme menossa Seychelleille kesällä ja katselin että Mahelta liikutaan Prasliniin tietyllä laiva-firman botskeillä. Näytti että maksaa 50€/suunta/hlö, onkoha mitään edullisempaa tapaa liikkua tuon tai muiden saarien välillä kun lähtee Mahesta?

• Johanniina68

Meidän matkatoimisto sanoi, että kannattaa sitten varautua hyvin kovaan merenköyntiin ja pahoinvointiin niillä laivamatkoilla. Me mentiin Mahe-Praslin väli pienkoneella (15min) ja se oli oikein miellyttävä kokonaisuus. Hintaa en osaa sanoa, kun kuului kokonaisuuteen.

• Johanniina68

...miellyttävä kokemus piti kirjoittaa...

• RocheCaiman

Praslinille ei taida olla halvempaa, kuin CatCoco. Air Seychellien lentoja taitaa saada 127E edes takaisin. Yksi suunta oli 97E, kun käveli suoraan kentälle.

• ihmetyttää

Minua harmittaa näillä sivuilla nuo ilkeät provoilijat. Sanot mitä vaan niin kohta joku heittää kuraa niskaan.
      Nyt tulin katsomaan ja eikös vaan tuolla Apilaniitty keskustelussa taas haukuttu suomalaisia tenukeppejä. On tyyppejä joilla ei ole muuta huvia kuin ladella ilkeyksiä.

Siinä syy miksi minä en viihdy täällä. Matkailusivut ainakin ovat näiden provojen suosiossa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      355
      1491
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1206
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      115
      1075
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      116
      851
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      847
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      822
    7. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      470
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      38
      454
    9. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      93
      441
    10. Nainen, tää meidän juttu ei ole ohitse

Ennen kuin lihava nainen on laulanut.
      Ikävä
      36
      423
    Aihe