Jos kesken tunnin tulee kova hätä, älkää sanoko mitään vaan rynnätkää suoraa päätä vessaan. Opettajalla ei nimittäin ole mitään oikeutta kieltää vessaan menemistä. Varsinkin tytöllä hätä voi tulla todella äkkiä, jos on esimerkiksi alkava virtsatietulehdus. Ripulista puhumattakaan!
Jos opettaja yrittää estää, kerro vanhemmille ja vaadi heitä valittamaan rehtorille. Opettaja nimittäin ylittää valtuutensa ja saattaa rikkoa lakiakin.
Tein tämän aloituksen koska tämä aihe hyppii aina silloin tällöin esiin.
Jos koulussa tulee pissahätä
9
2387
Vastaukset
- noproblem24242
Mul ei ole ongelmii,koska pystyn helposti pidätteleen kotiin asti. Just tulin kolusta eikä vieläkään tarvi mennä vessaan vaikka tunnen kyllä jo hätää, mutta ei mikään kova hätä oo.
- entä jos menkat
Tai tytöillähän voi olla menkat ja side pitäis käydä vaihtaa. Mun mielestä ois järkevää sanoo opelle "käyn vessassa" tai muuta vastaavaa, mutta sanomatta en jättäisi. Ope voi ihmetellä minne matka. Vessaan sen kuitenkin pitäis päästää.
- hfdueyecrö
Olet tuleva kukkahattutäti/setä. Vaihda elämän tapasi rennompaan.
- 17v poika
Mulla on joskus sillee et jos juon koulussa kahvia ja vettä paljo ni heti tulee kusihätä. Kerra ku käytii luokan kaa kuntosalilla ni en jaksanu mennä sinne sen paikan vessaa. Ko olin menny oottaa bussia pysäkille ni siellä oli jo jumalattoman kova hätä ja ku bussi tuli niin ajattelin et kyl jaksan pietellä kotii asti. Matkalla ajattelin että kysyn kuskilta että voiks tota vessaa käyttää mutten kuitenkaa kysyny ja pidättelin vieläki. (45min matka) Sitte ku tulin bussista ulos ni hyvä ettei kerenny tulla housuu ja kusta tuli ainaki litran verran. Tuntu tosi hyvältä sen jälkee.
- just nåin
17v poika kirjoitti:
Mulla on joskus sillee et jos juon koulussa kahvia ja vettä paljo ni heti tulee kusihätä. Kerra ku käytii luokan kaa kuntosalilla ni en jaksanu mennä sinne sen paikan vessaa. Ko olin menny oottaa bussia pysäkille ni siellä oli jo jumalattoman kova hätä ja ku bussi tuli niin ajattelin et kyl jaksan pietellä kotii asti. Matkalla ajattelin että kysyn kuskilta että voiks tota vessaa käyttää mutten kuitenkaa kysyny ja pidättelin vieläki. (45min matka) Sitte ku tulin bussista ulos ni hyvä ettei kerenny tulla housuu ja kusta tuli ainaki litran verran. Tuntu tosi hyvältä sen jälkee.
Jep, se on tuo kahvin ja colan kofeiini joka kusettaa.
> Olet tuleva kukkahattutäti/setä. Vaihda elämän tapasi rennompaan. <
Etpäs arvaakaan miten rento, suorastaan lepsu joskus vapaa-aikana olen.
Voiko sinun mielestäsi Henriikasta tulla setä?- poiju
Ei varmaan setä, mutta toi vuosia sulla kestänyt pissafetissi on huolestuttavaa.
- 1233
Kannattaa pidätellä pisua ja puristaa reisiä yhteen, se tuntuu hyvältä ;)
- Anonyymi
Hyvä oli et laitoit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau446236Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens363879Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html663565Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k5083076Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2322235Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1592116- 522082
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat351738Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61381- 781353