Jos koulussa tulee pissahätä

Jos kesken tunnin tulee kova hätä, älkää sanoko mitään vaan rynnätkää suoraa päätä vessaan. Opettajalla ei nimittäin ole mitään oikeutta kieltää vessaan menemistä. Varsinkin tytöllä hätä voi tulla todella äkkiä, jos on esimerkiksi alkava virtsatietulehdus. Ripulista puhumattakaan!

Jos opettaja yrittää estää, kerro vanhemmille ja vaadi heitä valittamaan rehtorille. Opettaja nimittäin ylittää valtuutensa ja saattaa rikkoa lakiakin.

Tein tämän aloituksen koska tämä aihe hyppii aina silloin tällöin esiin.

9

2721

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noproblem24242

Mul ei ole ongelmii,koska pystyn helposti pidätteleen kotiin asti. Just tulin kolusta eikä vieläkään tarvi mennä vessaan vaikka tunnen kyllä jo hätää, mutta ei mikään kova hätä oo.

• entä jos menkat

Tai tytöillähän voi olla menkat ja side pitäis käydä vaihtaa. Mun mielestä ois järkevää sanoo opelle "käyn vessassa" tai muuta vastaavaa, mutta sanomatta en jättäisi. Ope voi ihmetellä minne matka. Vessaan sen kuitenkin pitäis päästää.

• hfdueyecrö

Olet tuleva kukkahattutäti/setä. Vaihda elämän tapasi rennompaan.

• 17v poika

Mulla on joskus sillee et jos juon koulussa kahvia ja vettä paljo ni heti tulee kusihätä. Kerra ku käytii luokan kaa kuntosalilla ni en jaksanu mennä sinne sen paikan vessaa. Ko olin menny oottaa bussia pysäkille ni siellä oli jo jumalattoman kova hätä ja ku bussi tuli niin ajattelin et kyl jaksan pietellä kotii asti. Matkalla ajattelin että kysyn kuskilta että voiks tota vessaa käyttää mutten kuitenkaa kysyny ja pidättelin vieläki. (45min matka) Sitte ku tulin bussista ulos ni hyvä ettei kerenny tulla housuu ja kusta tuli ainaki litran verran. Tuntu tosi hyvältä sen jälkee.

• just nåin
        17v poika kirjoitti:

Mulla on joskus sillee et jos juon koulussa kahvia ja vettä paljo ni heti tulee kusihätä. Kerra ku käytii luokan kaa kuntosalilla ni en jaksanu mennä sinne sen paikan vessaa. Ko olin menny oottaa bussia pysäkille ni siellä oli jo jumalattoman kova hätä ja ku bussi tuli niin ajattelin et kyl jaksan pietellä kotii asti. Matkalla ajattelin että kysyn kuskilta että voiks tota vessaa käyttää mutten kuitenkaa kysyny ja pidättelin vieläki. (45min matka) Sitte ku tulin bussista ulos ni hyvä ettei kerenny tulla housuu ja kusta tuli ainaki litran verran. Tuntu tosi hyvältä sen jälkee.

Jep, se on tuo kahvin ja colan kofeiini joka kusettaa.

• henriikka.hopo

> Olet tuleva kukkahattutäti/setä. Vaihda elämän tapasi rennompaan. <

Etpäs arvaakaan miten rento, suorastaan lepsu joskus vapaa-aikana olen.

Voiko sinun mielestäsi Henriikasta tulla setä?

• poiju

Ei varmaan setä, mutta toi vuosia sulla kestänyt pissafetissi on huolestuttavaa.

• 1233

Kannattaa pidätellä pisua ja puristaa reisiä yhteen, se tuntuu hyvältä ;)

• Anonyymi

Hyvä oli et laitoit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      406
      5962
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      81
      5323
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4336
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3931
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      52
      3719
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      165
      3419
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      107
      3188
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      53
      3173
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2279
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49