varmaan tiedätte kigurumi asut? Eläin tai joku piirretty hahmo aiheinen haalari. Esimerkiksi totoro,pikachu,stich,nallepuh . On vaikka mitä! Olen nyt tonnut että ei saa suomesta näitä. Nii mikä olis helpoin ja halvin tapa/kauppa saada tällänen hellyyttävä asu :3 (etsin pikachu kigurumia). Lightinthebox oli ensimmäinen mistä löysin mutta postikulut 20€ ja luottokortilla ois pitäny makaaa. Miniinthebox ois yks kans mutta sieltä saatii venailla 3 kuukautta kännykän kuoria niin en ehkö sieltä tilaa. Kigurumishop ja storet mitä ne ny on nii on liian kalliita. Löysin sitten amazon nimisestä kaupasta 20€ ja toisen kaupan pajamabuy 20e sielläkin. Onko kukaan tilannut näistä kaupoista suomeen vai pystyykö edes suomeen? Ja oliko postikulut miten ja millä maksetaan? Vai tiedättekö vielä lisää kauppoja mistä löytäis?
toivon että osaisitte auttaa! :)
cosplay KIGURUMI
kigufan
2
293
Vastaukset
- kigufan
Pahoittelen kirjoitusvirheistä! Puhelimella kirjoitan.
- qehklvfukb
Amazon on kansainvälisesti tunnettu yritys jolla on oma kännykkämerkkikin
ite olen tilannut pari kertaa amazon.co.uk:sta ja tavara tuotiin viikossa kotiovelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743032
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191732- 241667
- 271661
- 201620
- 481307
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289- 381283