varmaan tiedätte kigurumi asut? Eläin tai joku piirretty hahmo aiheinen haalari. Esimerkiksi totoro,pikachu,stich,nallepuh . On vaikka mitä! Olen nyt tonnut että ei saa suomesta näitä. Nii mikä olis helpoin ja halvin tapa/kauppa saada tällänen hellyyttävä asu :3 (etsin pikachu kigurumia). Lightinthebox oli ensimmäinen mistä löysin mutta postikulut 20€ ja luottokortilla ois pitäny makaaa. Miniinthebox ois yks kans mutta sieltä saatii venailla 3 kuukautta kännykän kuoria niin en ehkö sieltä tilaa. Kigurumishop ja storet mitä ne ny on nii on liian kalliita. Löysin sitten amazon nimisestä kaupasta 20€ ja toisen kaupan pajamabuy 20e sielläkin. Onko kukaan tilannut näistä kaupoista suomeen vai pystyykö edes suomeen? Ja oliko postikulut miten ja millä maksetaan? Vai tiedättekö vielä lisää kauppoja mistä löytäis?
toivon että osaisitte auttaa! :)
cosplay KIGURUMI
kigufan
2
284
Vastaukset
- kigufan
Pahoittelen kirjoitusvirheistä! Puhelimella kirjoitan.
- qehklvfukb
Amazon on kansainvälisesti tunnettu yritys jolla on oma kännykkämerkkikin
ite olen tilannut pari kertaa amazon.co.uk:sta ja tavara tuotiin viikossa kotiovelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232678- 1702109
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1241370- 1001356
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631316HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio301217En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771171Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451139Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078