Kuulin tässä juttua et liedon nuoriso on alkanu hyppiä silmille...kakarat ovar vaatineet kaverilta kaljaa ja kun ei ollu ni käyneet laumalla päälle.kaveri päässy rappukäytävään karkuun ni ovat sitten pahoinpidelleet kaverin seurassa olleen yli 60 vuotiaan miehen ja potkineet tätä kun on maannut maassa ja tikkejähän siitä sitten tullut naamaan...siis mitä vittua!!!viimisetkin toivonkipinät alkaa hiipua tohon nykyajan nuorisoon!!!varsinaiset "isänmaantoivot"!!!SAATANAN APINALAUMA!!!eipä mulla muuta.
Nuoriso hyökännyt kimppuun yössä
38
1158
Vastaukset
- brääääääh!!!!!!!
:O:O:O:O:O:O
- Anonyymi
Onko maracatit saatu kuriin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko maracatit saatu kuriin?
On.
- lieto
2015
- tietoa kaipaan
Tarkempaa jotain
- juttu ihan tämä
Onko joku tuore
- ??????
!
- tuskin ainakaan on
Huhua pelkkää ihan
- eih
Huu
- onkin
Kamalaa
- keitä
onkin kirjoitti:
Kamalaa
Kenen
- puheita
keitä kirjoitti:
Kenen
Ennenkin
- juoppojen seuraa
Nuoret hakevat
- on.
Joo
- jotkut enemmän
Kaljan toivossa
- itsekin sen
Kokenut mä
- baarien likellä
Ala-ikäisiä hengaa kylän viikonloppuyössä talvellakin usein porukoissa aamuun asti
- ihan outoa niin
Uutta ei ole
- ......
Up
- .......
Ups
- ......
.
- .......
.
- viestinotan
Ylösnostan
- okeiks
................
- jotainrajaa
Ohops
- kamalankauheata
Hui!!!!!!!!!!
- näinkinpäin
Tällä kertaa
- edesole
Ei ensimmäinen
- nostan
Ylös.
- lieto
2016.
- tottakait
On.
- kokemustakin
Juoppojen vaanijoita baarien ovilla alaikäiset lähes aikuiset.
- Kikkeliperse
Tommi Ganggare kavereineen pilleri päissään teon takana?.... Vittu
- vanhempiniitäonhän
Sehän on jo aikuinen käynyt baarissa kauan.
- Anonyymi
Häiriköt, ryöstelijät ja muut pahantekijät
eivät tarvitse muut kuin
helkkarin hyvän selkäsaunan tuoreeltaan.
Jos eivät kerrasta opi,
sitten ne pitää panna oppimaan.- Anonyymi
"Ymmärtäjät" eivät ongelmaa ratkaise,
pahentavat vain.
- Anonyymi
Huh
- Anonyymi
.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1106887KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3846533Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653297Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521262832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082430- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351587Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257