Viiseimpiä tietoja olisi kiva kuulla kyseisestä edullisesta hotellista. Wifiä ei ilmeisesti ole muta onko lähellä joku paikka? Tv toimii kolikoilla. Minkä hintaista?Onko lähellä kaupaa, josta saa aamiaistarvikkeita? Kaikki kiinnostaa. Lähtö parin viikon päästä. Kiitoksia etukäteen!
Hotelli Las Algas Playa del ingles
9
1170
Vastaukset
- Riitta4
Eikö kukaan oo majoittunut. Aurinkomatkojen hotelli!
- 36 kertaa Inglesissä
Olimme muutama vuosi sitten, huoneistomme oli maantasa kerros, iso terassi. Meidän huoneistossa oli hyvä keittiö varustus, oikea hella jossa oli hyvä uuni.
Patjat ihan mukavat. Huoneistothan on eri tasoisia, kun osa on yksityis omistuksessa. Uima-altaan vesi kylmää, mutta uin joka päivä.
- Olen käynyt
Ihan hotellin "selän takana" muutaman metrin päässä on SPAR-kauppa, josta saa aamiaistarvikkeet ja tietysti mitä vaan.
Hotellin vastaanoton kiva vanhempi mies puhuu hieman Suomea.
V. 2006 tallelokerot olivat hotellin aulassa.
Las Algasin uima-altaan vesi on jääkylmää talvella.
Lyhyt matka ranta"bulevardille".
Lyhyt matka myös esim. Tropical-ostarille, jossa ruokapaikkoja ja kauppoja, esim. laadukas Fund Grube ( http://www.fundgrube.es/en ).
Tropicalin aukiolta lähtevät myös bussit ympäri saarta, käykää vaikka Las Palmasissa, helppo retki. Tai jos shoppailu kiinnostaa, niin bussilla pääsee kätevästi myös Atlánticon ostarille ( http://www.ccatlantico.com/ )
Muutaman metrin päästä hotellilta lähtee myös minijuna / puksu, olikohan tasatunnein, suosittelen sitäkin, näkee vähän Inglésiä. Lämpimästi päälle ja yksi olut matkaevääksi!
Puksuasemaa vastapäätä on itämaalaistyylinen / kiinalainen ruokapaikka, jossa on edullinen ja ihan hyvä buffet. Itse näitä aina karttelen, mutta kyllä viimeksi tuli käytyä useasti tässä jos ei muuta keksinyt.
Itse hotellihuone on mikä on, kyllä siinä viikon - pari asustelee. Wi-Fistä en osaa sanoa, kun tosiaan v. 2006 viimeks ollut, mutta ihan lähellä on esim. kahvila, jossa on ilmainen wi-fi. - Riitta4
Kiitokset vastaajille! Oisko vielä joku, joka on ollut lähiaikoina em hotellissa?
- Riitta4
Oisko tämän talven tietoa hotellista? Kiitos!
- Lomalla123
Hei, kerrotko kokemuksia täällä, kun olet käynyt. Meillä samainen hotelli muutaman viikon päästä. Kiitos.
- lisäinfo
Ei Wifiä, mutta kontulan alueella on irkkuravintola Mulligans, jossa on aika hyvä Wifi. Mariettasta (naapurihotelli) tuli kyllä hyvä wifi signaali mutta en tiedä myyvätkö ulkopuolisille kannattaa varmaan käydä kysymässä. Jos otat läppärin mukaan niin hommaa A-Link DTU DVB-T digiviritin joka tulee usb väylään maksaa verkkokaupassa alle 20€ sitten vaan tv stä anteenipiuha A-Linkkin kiinni ja haet kanavat niin sinulla on ilmainen tv. Se 20€ menee jos katsoo vähänkin tv tä niin 3-4 päivässä.
- Riitta4
Vielä kaipain lisätietoa hotellista. Kaikki kiinnostaa! Kiitos
- Vinkkejä
Hotellien Wi - Fit ovat kyllä mitä sattuu. Toimii kunnolla ja hyvin kun menee Apilaniittyyn, Kontulan Helmeen, Iskelmäbaariin tai Mummolaan. Las Algasissa tehdään herkästi valituksia, joten olkaa hissukseen. Korkokengissä ei kannata kopistella huoneessa. Olen käynyt, kirjoittajan kommentit pitävät edelleen paikkansa. Esim. Green Fieldissä saa hyvän aamupalan 5 eurolla, eli 35 euroa viikko, niin kannattaako mitenkään enää tehdä mitään itse? Itse tulin juuri Inglesistä ja ostin koko reissulla vaan kaksi sämpylää, muutoin söin aina ravintoloissa. Esim. Apilaniityssä ja Mummolassa on hyvä ottaa päiväpalaa ja samalla voi olla kunnon netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685