Tehokas kannettava

Pelittäjä

Hei kaikki! Osaatteko sanoa kuinka tehokas kyseinen kannettava on ja pyöriikö uudet pelit maksimiasetuksilla (esimerkiksi League of Legends). Tässä kannettavan tiedot: Näyttö: 15,6" (1366x768)
Suoritin: Intel Core i5-3317U
Keskusmuisti: 4 Gt
Kiintolevy: 500 Gt
Näytönohjain: Intel HD Graphics 4000
10/100/1000 LAN, WLAN (b/g/n)
Liitännät: USB 3.0, 2x USB 2.0, VGA, HDMI, kuuloke/mikrofoni-liitin
Käyttöjärjestelmä: Windows 8

Minkä hintainen tuo voisi olla noin vuoden käytettynä, en löyänyt uuden hintaa netistä. Kiitos etukäteen! :)

13

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei mitään tänne
      • Palstan kuvaus sallii keskustelun kaikista elektornisista laitteista millaiseksi kannettava tietokone voidaan katsoa.


      • en kysynyt
        kaikki.tanne.palsta kirjoitti:

        Palstan kuvaus sallii keskustelun kaikista elektornisista laitteista millaiseksi kannettava tietokone voidaan katsoa.

        Kysyinkö mä sulta jotain, kysyinkö? No EN, häivy siis helvettiin täältä provoamasta!

        Sitäpaitsi edelleen sulle kovakallolle tiedoks että tää on edelleenkin tarkoitettu RAKENTELUA JA KORJAAMISTA VARTEN eikä miksikään yleiseksi kysymyspalstaksi kaikille elektroniikkalaitteille!


      • en kysynyt kirjoitti:

        Kysyinkö mä sulta jotain, kysyinkö? No EN, häivy siis helvettiin täältä provoamasta!

        Sitäpaitsi edelleen sulle kovakallolle tiedoks että tää on edelleenkin tarkoitettu RAKENTELUA JA KORJAAMISTA VARTEN eikä miksikään yleiseksi kysymyspalstaksi kaikille elektroniikkalaitteille!

        Tämä on avoin keskustelupalsta missä ei yksilöidä tai rajata kenenkään vastaamisoikeutta. En myöskään provoile, vaan noudatan palstan virallista linjaa ohjeistuksissani.

        Eli taas kerran: "Keskustele elektronisten laitteiden rakentelusta, käytöstä ja keräilystä."

        Rakentelun lisäksi voidaan keskustella elektronisten laitteiden käytöstä ja keräilystä. Kannettava tietokone on elektroninen laite, ja jonkin tietokonepelin pelaaminen on silloin elektronisen laitteen käyttöä.

        Tällöin tällä palstalla voi keskustella tästä asiasta.


      • HÄIVY JO!
        kaikki.tanne.palsta kirjoitti:

        Tämä on avoin keskustelupalsta missä ei yksilöidä tai rajata kenenkään vastaamisoikeutta. En myöskään provoile, vaan noudatan palstan virallista linjaa ohjeistuksissani.

        Eli taas kerran: "Keskustele elektronisten laitteiden rakentelusta, käytöstä ja keräilystä."

        Rakentelun lisäksi voidaan keskustella elektronisten laitteiden käytöstä ja keräilystä. Kannettava tietokone on elektroninen laite, ja jonkin tietokonepelin pelaaminen on silloin elektronisen laitteen käyttöä.

        Tällöin tällä palstalla voi keskustella tästä asiasta.

        Etkö voi jo häipyä provoilemasta? Sanoit ettet provoile mutta KYLLÄ SINÄ PROVOILET JA NUSSIT PILKKUJA!

        KUKAAN ei sua tänne ole halunnut eikä kaivannut! JOTEN PLIIS HÄIVY!

        Onneksi kun tulee Suomi24:n uudistus niin kaikki rekisteröidyt nikit häviää Suomi24 Yhteisön myötä!


      • HÄIVY JO! kirjoitti:

        Etkö voi jo häipyä provoilemasta? Sanoit ettet provoile mutta KYLLÄ SINÄ PROVOILET JA NUSSIT PILKKUJA!

        KUKAAN ei sua tänne ole halunnut eikä kaivannut! JOTEN PLIIS HÄIVY!

        Onneksi kun tulee Suomi24:n uudistus niin kaikki rekisteröidyt nikit häviää Suomi24 Yhteisön myötä!

        Ei, minä en provoile mutta sinä laitat näitä turhia pieniä pätemisviestejäsi joka väliin kun et kestä olla väärässä. Eikä rekisteröidyt nikit häviä suomi24 uudistuksen myötä, sekin on väärää tietoa, mikä ei sinulta ole mikään yllätys.

        En minä kysele haluaako kukaan nähdä minun viestejäni, täällä ei ole sellaista velvollisuutta kun tämähän on kaikille avoin keskustelupalsta.


    • Pyörii sittenkin

      Tehokas kannettava painaa ainakin 10kg ja kaikki pyörii, jos laittaa pyörät alle.

    • 8+11

      Tosi värkki, kyllä pyörii ja hyvin. Hinta 150 molemmin puolin riippuen akun kunnosta.

    • Sähköputkimies

      Vi**u turha ihmetellä että tänne tulee tietokone- ja tablettikysymyksiä ne on tuon kaikkitännepalsta-nollataulun alter-egoja.

      Kaveri sai provoilleen niin kovaa vastatulitusta että lopetti suurimilta osin nimimerkin käytön mutta aloittaa itse tietokoneketjuja ja vastailee itse niihin.

      Annetaan tuon dorkan rauhassa keskustella itsensä kanssa.

      • Itse asiassa minä en ole kirjoittanut tänne palstalle yhtään varsinaista kysymystä tai aloittanut uutta ketjua millään nimimerkillä.

        En ole niin avuton, että minun pitäisi tällaisista paikoista kysellä esimerkiksi minkälainen tietokone on sopiva, vaan osaan itse etsiä tietoa niistä ja vertailla eri laitteita. Enkä myöskään viitsi vastata tällaisiin ketjuihin itse asiaan liittyen mitään.

        Minä vastaan vain silloin kun joku yrittää johtaa ihmisiä harhaan tälle palstalle sopivista asioista.


      • harhaajohtamisesta
        kaikki.tanne.palsta kirjoitti:

        Itse asiassa minä en ole kirjoittanut tänne palstalle yhtään varsinaista kysymystä tai aloittanut uutta ketjua millään nimimerkillä.

        En ole niin avuton, että minun pitäisi tällaisista paikoista kysellä esimerkiksi minkälainen tietokone on sopiva, vaan osaan itse etsiä tietoa niistä ja vertailla eri laitteita. Enkä myöskään viitsi vastata tällaisiin ketjuihin itse asiaan liittyen mitään.

        Minä vastaan vain silloin kun joku yrittää johtaa ihmisiä harhaan tälle palstalle sopivista asioista.

        "Minä vastaan vain silloin kun joku yrittää johtaa ihmisiä harhaan tälle palstalle sopivista asioista. "

        Haista nyt vittu, sinä se tässä olet kaikkein suurin harhaanjohtaja!


      • harhaajohtamisesta kirjoitti:

        "Minä vastaan vain silloin kun joku yrittää johtaa ihmisiä harhaan tälle palstalle sopivista asioista. "

        Haista nyt vittu, sinä se tässä olet kaikkein suurin harhaanjohtaja!

        Ja missähän vaiheessa minä olen ketään harhaan johtanut?

        Minä olen vaan jakanut tietoa palstan virallisen kuvauksen mukaan siitä, mistä tällä palstalla voidaan keskustella. Päätin alkaa tähän koska jatkuvasti jotkut provoilijat pyörii jauhamassa jotain omakeksimäänsä paskaa siitä, mihin tämä palsta on tarkoitettu.


    • Painu vittuun palsta

      Kaikki tänne palsta vois painua vittuun täältä koska et elo keskustellut elektronisista laitteista millään lailla... Pelkästään olet kitissyt palstan kuvauksesta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      613
      4533
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3499
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      150
      3183
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2449
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2299
    6. 249
      1839
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1457
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1349
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1340
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1130
    Aihe