Onko teillä jalat vielä kunnossa? Minulla on, mutta puolisolla on mennyt tunto varpaista ja jalkapohjista. Onko jalkahoitajalla käynnistä hyötyä? Meillä 2 tyypin diabetes.
Miten jalat?
2
104
Vastaukset
- Kannattaa käydä
Jalkahoitaja eikä kukaan muukaan mahda enää mitään jos on tullut jo hermostoon häiriöitä (tunnottomuutta). Jalkahoitajan antama hoito auttaa lähinnä haavaumien torjuntaan ja jalkapohjien ihon kunnon hoitoon. Tunnottomaan jalkaan tulee helposti hiertymiä ja jopa avohaavoja niin ettei huomaakaan.
- risto-reipas äijä
Isoveli kuoli diabeetkseen ,ei hoitanut kunnolla itseään.Jalat oli tosipahat amputoimisen jälkeen oli pahat komlikaatiot.Oon kiitollinen kun voi viellä mennä köpötellä ulkona .Oon vanhan akan aviopuoliso ,tosi tarkasti jalkojen kuntoa ovat seuranneet terveyskeskuksessa .Toive elää sen aikaa kun pääsee isoisäksi ,oon iloinen muutenkin lapsistani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614