Ulvilan Poliisi

OLIISI

Poliisi ryntäsi virka-ajalla kouluun setvimään poikansa kiusaamista - sakkotuomio.

Ulvilalainen poliisimies sai virkavelvollisuuden rikkomisesta sakkoja.
Poliisi meni virkapuvussaan virka-autolla poikansa yläkouluun setvimään poikansa pahoinpitelyä kesken työpäivänsä. Hän uhkasi useiden oppilaiden kuullen repiä poikansa kanssa tapelleen pojan silmät päästä.

Poliisi jatkoi pojan läksyttämistä rehtorin kansliassa, jossa hän kielsi poikaa tulemasta kouluun enää. Hän myös kuulusteli tappelun nähneitä oppilaita.

Poliisi käyttäytyi uhkaavasti paikalla olevia lapsia ja koulun henkilökuntaa kohtaan.

MINKÄHÄNLAISEN TUOMION MINÄ OLISIN SAANUT JOS OLISIN LÄHTENYT POIKAANI SUOJELEMAAN NÄIN KUN HÄNTÄ LYÖTIIN. HALUAISIN KUITENKIN TIETÄÄ KUKA ON TÄMMÖINEN RAUKKA POLIISI JOKA KÄY LAPSIIN KIINNI. SAATANAN PASKIAINEN NULIKKA KAI JOLLE ON POLIISIN VIRKA NOUSSUT PÄÄHÄN. TUNNETTEKO??

11

625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boss2

Mun mielestä tollaselta veijarilta pitäis ottaa poliisin oikeudet pois.
      Mun tietääkseni sillä on kai muitakin samanlaisia hölmöilyjä.
      Ei olleskaan sopiva poliisin ammattiin.

• AjaakoV70volvolla?

Laittakaa nimi esille.

• kukuu1

Jättäkää minut rauhaan. Voitte joutua ongelmiin muuten.

• kukuu1
        kukuu1 kirjoitti:

Jättäkää minut rauhaan. Voitte joutua ongelmiin muuten.

En liity tähän hommaan mitenkään.

• kukuu1
        kukuu1 kirjoitti:

En liity tähän hommaan mitenkään.

Olen automekaanikko, taidan tunnistaa auton.

• minne sinä meeeet
    • ss24

Kyllä kiusaamiseen pitää puuttua ja heti. Koulun liirumlaarumit on nähty, jos ei itse puutu niin homma vaan jatkuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      120
      2239
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      55
      2174
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      6
      1402
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      76
      1393
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1140
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1123
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      979
    Aihe