HOTMAIL

Andy

En tiedä minkä otsikon alle tämä kuuluisi mutta kysyn kuitenkin. Kun olen käynyt Hotmailissa lukemassa postini, olen kirjannut itseni ulos jne. Silti, kun jonkin ajan päästä katson sivuhistoriaa niin pääsen sieltä suoraan omaan postiini. Eli kuka vain pääsisi katsomaan sivuhistoriasta postiani salasanoista välittämättä. Onko tämä kiinni jostain asetuksista vai mistä? Onko ainoa keino tyhjentää sivuhistoria?

6

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Voi olla jostain asetuksistakin. Mutta jos ei halua sivuhistoriaa poistaa, niin poista evästeet. En ole varma mutta ne sen salasanan taitaa "muistaa".

    • helposti

      >Onko tämä kiinni jostain asetuksista vai mistä?<


      -Muuta nämä asetukset:
      >Avaa Internet Explorer
      >Työkalut
      >Internet-asetukset
      >Sisältöön liittyvät asetukset
      >Automaattinen täydennys,Ota ruksit pois, Web-osoitteet ja Lomakkeet kohtien edestä
      >tyhjennä lomakkeet
      >Ok

      • Andy

        ...viisaammille!!


    • Andy

      Vieläkin tekee saman vaikka otin nuo ruksit pois. Mikä helvetti tässä mättää?

      • Mistä saatanasta sen perkele tietäisi?
        (Onko kivaa lukea tuollaista? Ellei, älä itsekään kiroile julkisesti, varsinkaan pyytäessäsi muilta ilmaista apua.)

        Veikkaisin, että olet jossain vaiheessa rastinut Hotmailin alkusivulta (tai muualta) ruudun, jossa sanotaan "Kirjaa minut automaattisesti" tai jotain vastaavaa.

        Mutta tietoturva ja Hotmail eivät kyllä noin ylipäänsä sovi yhteen. Ei kannata käyttää ainakaan ilmaista Hotmailia mihinkään sellaiseen viestintään, mitä ei halua koko maailman näkyvän. Hotmailhan mm. kierrättää tunnuksia aika tiuhaan tahtiin, joten jos jätät tunnuksen käyttämättä joksikin aikaa, se helposti päätyy jollekulle toiselle jne.


      • Andy
        Yucca kirjoitti:

        Mistä saatanasta sen perkele tietäisi?
        (Onko kivaa lukea tuollaista? Ellei, älä itsekään kiroile julkisesti, varsinkaan pyytäessäsi muilta ilmaista apua.)

        Veikkaisin, että olet jossain vaiheessa rastinut Hotmailin alkusivulta (tai muualta) ruudun, jossa sanotaan "Kirjaa minut automaattisesti" tai jotain vastaavaa.

        Mutta tietoturva ja Hotmail eivät kyllä noin ylipäänsä sovi yhteen. Ei kannata käyttää ainakaan ilmaista Hotmailia mihinkään sellaiseen viestintään, mitä ei halua koko maailman näkyvän. Hotmailhan mm. kierrättää tunnuksia aika tiuhaan tahtiin, joten jos jätät tunnuksen käyttämättä joksikin aikaa, se helposti päätyy jollekulle toiselle jne.

        Älä nyt nörtti vedä hernettä nenään. Ei tuo "mikä helvetti tässä mättää" nyt kovin kauheaa ole. Tuollaiset hikiset datanörtit kuten sinä puuttuvat juuri tuollaisiin asioihin. Jos et tuollaista kestä niin mee välillä taas ostaan kipsalta sipsejä ja kokakolaa että jaksat koodata.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe