Yritän kertoa asian lyhesti.
Toivon saavani asiallisia vastauksia, sillä asia jota nyt kerron, on sellainen, jolle en itse voi mitään.. Ainakaan jälkikäteen!
Eli KUINKA SUURI TODENNÄKÖISYYS TULLA RASKAAKSI jos on KONDOMI KÄYTÖSSÄ, MUTTA MIES JATKAA LAUETTUAAN?
Minulla kävi näin yhden miehen kanssa ja huomasin jossain vaiheessa että miehellä ei ollut enää seisokkia kunnolla, kunnes mies sitten kertoikin, että tuli jo.
Yhdyntä jatkui siis puoliveltolla, tai veltolla munalla noin kaksi minuuttia miehen lauettuaan.
Onko miten suuri vaara että siittiöt karkaavat sieltä??
Yhdyntä tapahtui juuri ovulaation aikaan ja siksi halusinkin olla vielä entistä tarkempi ehkäisystä.
Minulla olisi pitänyt alkaa tänään kuukautiset. Yleensä ne tulevat juuri ajallaan, mutta vielä ei ole kuulunut. En tiedä voiko tämä stressaaminen vain aiheuttaa tämän.
Ehkä kuukautiseni tulevat huomenna, mutta en jaksa tätä piinailua..!!
Ps. joudun ravaamaan jatkuvasti pissalla. sekä minulla on koko ajan nälkä! Lisäksi kuvottavaa oloa. Mutta EI aamuisin, vaan yleensä juuri ennen nukkumaanmenoa ja syöminen auttaa vähäksi aikaa.. (saatan peloissani kuvitella kaiken, sillä JOS olisin raskaana niin olisin vasta rv 4 kai, ja eihän silloin voi edes tuntea oireta??)
Lisäksi onko normaalia että edellispäivänä yhdynnän jälkeistä kipua? Samanlainen tunne kuin kuukautiset alkaisivat mutta todella voimakkaana kipuna. Minulla kesti tällaista yhdynnän jälkeen noin vartin ja piti olla han kippurassa sohvalla. Voiko vain rajumpi seksi aiheuttaa tällaista?
Onko kenelläkään tullut raskaus vastaavasta tapauksesta??
KUINKA HELPOSTI SIEMENNESTE PÄÄSEE KARKAAMAAN KONDOMISTA jos jatkaa yhdyntää??
Kertokaa mulle, haluun jotai rauhottavii vastauksii, etten huolehdi turhaan tms..!
Kiitos jo etukäteen vastanneille!
kertokaa epätoivoiselle
3
128
Vastaukset
- Ldlfmcmc
Kyllä sperma voi karata kondomista tuollaisessa tilanteessa, ja sun oireet voi johtua raskaudesta. Yhdyntä voi aiheuttaa raskausaikana ainakin limakalvojen arkuutta.
- Minä taas
Kiitos vastauksesta.. Minun kohdalla kipu oli kuitenkin kuin kuukautiskipua. Tuntui kohdussa kramppina ja meni vartin päästä ohi..,vai voiko limakalvokipu olla sellaista?
- Lekrndk
Minä taas kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.. Minun kohdalla kipu oli kuitenkin kuin kuukautiskipua. Tuntui kohdussa kramppina ja meni vartin päästä ohi..,vai voiko limakalvokipu olla sellaista?
Mullakin on ollut kipuja raskausaikana, alusta saakka. Mutta milloinkaan ei ole kestänyt paria minuuttia pidempään. Yhdeltä toiselta foorumilta kyllä luin, että kovia kipuja saattaa olla jopa yönkin yli ilman, että kyseessä olisi keskenmeno.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2754699Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442877Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k342871Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771816Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061664Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151190