kantri viikonloppuna

tiina 45

Viikonloppuna esiintyy neljän suora ja toisena päivänä on ysikympin bileet. Minkälaista ikäistä porukkaa siellä käy. Me ollaan jo reilusti nelikymppisiä ja mietittiin kantsiiko Haminasta asti tulla? Ja kumpaan, yhdeksänkymmenluvun bileissä varmaan nimestä huolimatta paljon lähes teinejä?

8

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepi 58

Onhan ohjelma tarjontaa joen toisellakin puolella. Siellä paikallisessa ravintelissa on esiintymässä Agents & Vesa Haaja.
      Todennäköisyys teineihin törmäämiseen siellä on pienempi kun kountrissa

• lady 50+

Tämä paikallinen ravintola on niin paikallinen, että siellä käy vaan toisensa tunteva pieni piiri.
        Olen pari kertaa käynyt tässä ravintolassa. Kummallakin kerralla olin kuin ilmaa.
        Kukaan ei jutellut, vaikka yritin keskustella samassa pöydässä istuvien ihmisten kanssa. Kukaan ei myöskään hae tanssimaan, lukuunottamatta jotain todella humalaista ja sellaisen kanssa tanssiminen ei kiinnosta.
        Olen fiksu, sosiaalinen, kivasti pukeutunut, kivannäköinen, tanssitaitoinen nainen, joten oma ulkoinen olemukseni, tai käytökseni ei ole syy torjuntaan.
        Mietin, tulisinko sittenkin tänään kuuntelemaan Vesa Haajaa?
        Olisi mukava tietenkin myös tanssia...

• lady 50+
        lady 50+ kirjoitti:

Tämä paikallinen ravintola on niin paikallinen, että siellä käy vaan toisensa tunteva pieni piiri.
        Olen pari kertaa käynyt tässä ravintolassa. Kummallakin kerralla olin kuin ilmaa.
        Kukaan ei jutellut, vaikka yritin keskustella samassa pöydässä istuvien ihmisten kanssa. Kukaan ei myöskään hae tanssimaan, lukuunottamatta jotain todella humalaista ja sellaisen kanssa tanssiminen ei kiinnosta.
        Olen fiksu, sosiaalinen, kivasti pukeutunut, kivannäköinen, tanssitaitoinen nainen, joten oma ulkoinen olemukseni, tai käytökseni ei ole syy torjuntaan.

Vesa Haaja oli upea, bändi myös! Hyvää musiikkia....
        ja seuraa...näin se mieli muuttuu;)

• hra 47-
        lady 50+ kirjoitti:

Vesa Haaja oli upea, bändi myös! Hyvää musiikkia....
        ja seuraa...näin se mieli muuttuu;)

Ilmeisesti olit riittävän humaltunut ?

• Topiaskouvosto
        lady 50+ kirjoitti:

Nänä pakalliset kouvostoliittolaiset ovat niin sisäsiittoisa, että mitään muuta ei niiltä voi odottaa !

• gumigameli

Noh? Annoitko kellekkään pimpsalooraa?

• kaalilooraa

No toki, kaikkihan me keski-ikäiset ja keski-iän kynnyksellä olevat naispuoliset henkilöt jotka käymme viikonloppuna hieman irtautumassa arjen harmaudesta ja "eksymme" johonkin ravitsemusliikkeeseen jossa on järjestetty jotakin hieman tasokkaampaa ohjelmatarjontaa joka meitä kiinnostaa, niin olemme valmiit teidän mielestämme tekemään vaikka mitä ? Joten teinit huutelut sikseen ja netti kiinni täällä voipi olla vaikka teidän äiskä !

• YksiTuoppiLisää

Ainakin Arto Aalto oli vauhdissa. Viina tuntui maistuvan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3255
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3097
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2457
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      2207
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1913
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1810
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1415
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81