Osaako joku ihana ihminen kertoa, mitä tarkoittaa, kun unessa tulee verta nenästä?
Verta nenästä
1
2660
Vastaukset
Mietipä mitä sanontoja tai mielleyhtymiä sinulle tulee mieleen nenästä ja verestä. Kaikki varmaan tietää sen että "kaipaatko verta nenästäsi" kun joku ärsyttää tahallaan. Itselle tulee vielä mieleen, että lapsillahan yleensä tulee helpommin verta nenästä kuin aikuisilla, ovat herkempiä sille. Mulle tuli mieleen yksi tapaus, jolloin itselle kävi niin, kun olin yksin hiihtämässä monen kilsan päässä kotoa ja ajattelin että josko uskaltais laskee yhden tosi ison mäen päältä, kun ei oo ketään katsojiakaan. Ja niin tultiin lopuksi suoraan puuta päin, auts! Silloin veren tulo nenästä oli uhkarohkeuden seurausta, mutta oli se kyllä myös sen arvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1164402Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783200- 1001473
- 881328
- 95869
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18703Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696- 42687
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111663- 43649