Voiko fibro kokemuksenne mukaan selittää seuraavia oireita: puutumisen tunne käsissä, joskus kasvoissa ja pohkeissa, lihaksissa tuntuvat väreilyt ja tikkustelut, yleinen väsynyt ja vetämätön olo? Kipuilua minulla on aina silloin tällöin siten, että johonkin yksittäiseen kohtaan jossakin päin kehoa alkaa sattua hetkellisesti kovasti ja sitten kipu menee minuuteissa ohi. Kipuja ei kuitenkaan ole jatkuvasti. Useat pisteet kehossa ovat kosketusarkoja, mutta virallista tutkimusta ei niistä ole tehty. Jotakin on tutkittu jo, kun pää on kuvattu ms:n poissulkemiseksi, odottelen vielä selkäydinnäytteen tuloksia. Aiemmin minulla oli kovasti nivelkolotuksia, mutta ne ovat radikaalisti vähentyneet. Uutena oireena ovat siis lähinnä puutumiset ja lihasten erilaiset tuntumiset ja tuntemukset. Jos jonkun tarina kuulostaa samalta, olisi kiva kuulla.
Kokemuksia lihasoireista fibromyalgiassa?
Mietityttääpi
1
226
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043