myymälävarkaudet näpistys

JÄÄNYT 2 KERTAA KII

alotin kesäkuussa 2014 näpistämään pian sen jälkeen kun olin täyttänyt 18v mulla oli kaveri joka oli 17v mutta 2 kuukauden päästä 18v se oli aito mutta kiltin näköinen rikollinen joka oli tehnyt näitä juttuja jo yläasteesta lähtien, kaverini on siis tyttö hänellä on äiti joku 1971 syntynyt sairaseläkkeellä joten rahatilanne heidän perheessä on kova lisäksi kaverillani on isosisko 1991 ja Velipuoli 2000. kaverini äitiä ei haittaa jos tyttärensä varastaa ohjeeksi on vaan antanut oo varovainen ja elä jää kiinni. mut joo jatkan aloitimme päivittäin yhdessä varastamaan laukut täyteen vaatteita ja välillä ruokakaupoista ruokaa mutta semmosista missä ollaan varmoja että ei jäädä kiinni meidän rikoskumppanuuteen kuului myös autiotalomurrot teimme niitä kauppajuttujen ohessa niitä ainakin yli 30 välillä oli mukana oli mun veljeni 1994 joka on kiinnostunut autiotaloista yhdestäkään autiotalomurrosta ei jääty kiinni välillä tuli kyl tehtyy aitoja murtoja asuttuihin omakoteihin. kesällä ryypättiin paljon kaupoista varastetuilla alkoholijuomilla ja syksylläkin. mutta 22.8. oli epäonnen päivä meillä oli jo paljon varastettuja juomia mutta innostuimme liikaa haluttiin pölliä vähän lisää mutta pahinta oli että se oli stadissa ja Kampin isossa K-supermarket myymälässä ostettiin jotain pientä mut sit vartijat tuli vastaan kaupan jälkeen ja oli sillein et mikä meno kaveri oli sillein ihan okei sit meidät talutettiin vartijan koppiin saatiin sit sakot yhestä lonkero bäkistä kaverille tuli 24 euroa mulle 36 euroa, mutta päästiin tunnin päästä pois poliisiautosta ja mentiin sit ryyppään niil juomil mitä meil oli muut kaverit piti niist huolta kun käytiin siel kaupassa, sit joskus syyskuussa 2014 joku vitun idiootti meni facebookin kautta bosaa mun mutsille meidän rikoskumppanuutemme ja äiti suuttui ja isä myös mutta onni oli se et se tyyppi ei tiennyt meidän autiotalojutuista et siltä säästyttiin mut joo vanhemmat suuttu ja isä leikkas saksilla paskaks kaikki ne vaatteet jotka oli varastettu mut kusetin et mul oli 2 semmosta ja totuudenmukaisesti mul oli niit pöllittyjä vaatteita varmaan yli 40 kpl ihanaa sainpa pitää ne kun valehtelin lukumääräksi 2 kpl. vanhemmat oli sanonu että et oo sen tytön kaveri enää meil oli 1 viikon tauko haluttiin silti nähdä kaverini oli sillä välin kun ei oltu 1 viikkoon yhteydessä oli jäänyt kiinni Isossa omenassa kii sakot oli hänelle 120 euroa. vanhemmat sit päätti antaa uuden mahdollisuuden olla vielä sen tytön kaveri aluksi ei tehtyy pitkään mitään tyhmää mutta lokakuussa sormi lipsahti taas pöllimiseen ja se jatku tämän vuoden 2015 tammikuuhun asti 18.1. 2015 meni homma vähän pieleen Tapiolassa oltiin ensin stockman myymälässä pöllitty vähän vaatteita mutta vähän ennen klo 18 kaveri halus pölliä sen veljelle pelikonsolin mutta oli sen verran iso ja pelottavan näköinen että kun Kaveri katkas hälyttimestä rautalangan niin se rupes piipittää jätettiin se sovituskoppiin ja lähettiin karkuun mut Stockmanilla vartijat juoksi meidät kiinni jouduttiin putkaan koska kaverilleni tämä oli jo 7 kerta ja mulle 2 mutta kyseessä oli varkauden yritys joten siksi minäkin jouduin putkaan se oli kauheaa muttta olin rohkea sit 19.1. päästiin pois mun vanhemmat oli huolissaan luuli et oon kuollut tai mut on pahoinpidelty kerroin totuuden mutta pientä valehteluu kuitenkin et olis vähemmän ongelmia. nyt on mun ja kaverini yhteinen rikoskumppanuus ohi koska meistä otettiin sormenjäljet dna näytteet ja kuvat. nyt en enää mee ees vaatekauppoihin koska en pysty oleen varastamatta oon koukussa enkä oikeen voi muutenkaan käydä kauppakeskuksissa mut joo aika kauan mun kohdalla tää kesti kesäkuu2014-tammikuu 2015 siinä aikana vaan 2 kertaa kii eli se kertoo et aika monessa kauppakeskuksessa on ihan helvetin tyhmät vartijat varsinkin Sellossa et pölliminen on helppoa mutta en suosittele kellekkään. 25.1. aion siivota vaatekaapin lajittelen kaikki pöllityt vaatteet omaan kasaan ja lasken hinnat yhteen hyvä muisti mulla sit nään kuin paljon on tän 7 kuukauden aikana säästänyt rahaa. oon siis poika en tyttö. mutta olen iloinen että lopetin se oli tyhmää

5

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyhrted

      Tuota yhteen putkeen ilman kappalejakoa, isoja alkukirjaimia, välimerkkejä ja muita teksiä luettavaksi tekeviä pikku juttuja kirjoitettua vuodatustasi tuskin kovinkaan moni jaksaa lukea. Itse en aivojani sillä rääkännyt.

    • jääräperä

      Onneksi olkoon! Joko olet alkanut myymään itseäsi? Entä huumeet? Subutex? Sinusta tulee pirihoro! Sinut tapetaan ennenkuin täytät 30.

      Maailman tyhmin ihminen on löytynyt.

      • MieVaanTäältä

        Olis kannattanut lukea, niin tietäisit aloittajan olevan poika :D

        AP:lle, hyvä että lopetit.


      • NoOoSieltä

        Niin? Luuletko, että pojat eivät voi myydä itseään tai että ostajia ei löydy?


    • Anonyymi

      Aivan loistava tarina! Uskon että se on totta, ja nauroin monta kertaa. Tahaton koominen tyyli on omaa luokkaansa, ois voinu olla Rosa Liksomin kirjottama.

      ps. Kiva kuitenkin kun nuori poika lopetti hupivarastelun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe