Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Maikkula on juoppojen valtakunta nro1

Nobemies

Sen olen huomannut tässä pörrätessäni 3 vuotta. Puohitiellä asustelen. Kylmistä en tosin tunne. Otan kaljaa viikonloppusin mutta tuntuu että täällä on ainainen juhannus osassa kämppiä käynnissä. No ei siinä eilen eräs juoppo oli kussut ja sontinut tonne rappuun. Oli kiva lähteä töihin sairaalle. Hyi helkkari mikä haju juopoojen sonnasta lähtee.

21

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelmajätelaitos

      Koko oulu on täynnä juoppoja ja muita narkkeja.

    • Niin se menee

      Oulu on täynnä sekopäitä jotka vaeltaa aamusta iltaan kodin ja lidlin väliä nobelaner kädessä. Sitten kirjoitellaan palstalle löylykauhoista ja muista tärkeistä juopon välineistä.

    • sauna timppa

      Käykö joku Puohitien asukeista töissä?

      • Kylmät kädet

        THAT'S is the guestion. Omassa rapussani 1-2 tyyppiä käy töissä, muut pysyvästi työkyvyttömyyseläkkeellä. Työtätekevän on järjetöntä asua näissä kämpissä, siksi vain korkeintaan kaksi ihmistä käy töissä tai opiskelee.


    • Puohitien työntekijä

      Minä käyn sairaalassa töissä puohitieltä. Oma epäilykseni on että tiedän kuka kylmis oikeesti on. Tulee pihalla vastaan joskus.

      • sauna timppa

        Asutko nelos talossa?


      • Vanha Puoskari

        Oletko sinä Nuori Lääkäri?


      • --------------

        Kylmiksen tunnistaa helposti sairaalasta lähtijöistä.
        Se on ainoa joka on kännissä käsidesistä ja pascavana valuu lahkeesta.
        Nähty on.


    • juoppojen paratiisi

      Mites sattuikin että puolet (ellei jopa kaikki) tämänkin palstan vakkareista on Oulusta, ja vieläpä samalta kadulta??

      • homo tissu

        Koska kaikki viestit on kirjoittanut tissu ja kylmis. Minä olen tissu


      • skitsojen paratiisi
        homo tissu kirjoitti:

        Koska kaikki viestit on kirjoittanut tissu ja kylmis. Minä olen tissu

        Niin vähän ajattelinkin.


    • ihmettelijä

      Onko Puohitie jokin avohoitola hulluille?

      • Mielipouolitie

        Kadun nimeksi tulisi muuttaa Puolitie.


    • Mitäs vielä?

      Asun nelosessa kun kysyit ja käyn sairaalassa töissä kyllä

      •  V 

        Aito Kylmäkäsi asuu Puohitie 4:ssa. Sillä on aina sellainen bentso-katse, vaikka olisi selvinpäin.


    • Puohitieltä

      En ole kylmis todellakaan mutta käyn sieltä puohitieltä sairaalassa..sitä mitä siellä teen en kerro..kirurgi en sentään ole:)

    • Fil.maist.

      Mielestäni Oulun suurelle miehelle, Kylmikselle on pystytettävä Puohitielle patsas.
      Jalustalla pari- kolmemetrinen Nobelaner-tölkki, vieressä ruskea pökäle, ja jalustaan kaiverrettu teksti; minä minä minä minä minä.
      Kaikki tunnistavat Kylmikseksi.

    • Oulun viinuri

      Puohitien hoitsu!
      Sinäkö se täällä peloittelet juoppoja sairaalatarinoillasi ?

      •  Vaahtokassi

        S24:sen Alkoholi-palstan serveri sijaitsee Oulun Puohitien kerhohuoneen tiloissa. Se kerhohuone on Puohitie 3:ssa. Kaikki tällä palstalla kirjoittavat alkoholistit ovat sieltä Talonpojankankaalta, koska niillä on kiljut käymässä 24/7 siellä samoissa kerhohuoneen tiloissa.

        20 ämpäriä, yläkerran asukki valittaa jatkuvasti käymishajuista, kun nämä eivät käytä vesilukkoa (vai mikä lie tippalukko?).


    • Anonyymi

      Eräs noita asuu Oulussa. Lentelee luudallaan pitkin Maikkulan raittia punalapputuotteiden ja halvan kaljan perässä. Noita on katkera kaikille ja luulee muiden olevan kateellisia hänelle vaikka asia ei näin ole. Noita tulee aina jätetyksi miesten toimesta koska kukaan ei jaksa sitä puolta vuotta kauempaa. Noita tykkää myös googlata omaa nimeään ja kiusata tuntemiaan ihmisiä. Noita huristelee luudallaan myös poliiseja pakoon eikä avaa haastemiehilleen asuntonsa ovea sillä on taikonut ovikellon toimintakelvottomaksi. Kiusaa myös ihmisiä Tiktokissa ja muilla somealustoilla. Noita on täys deeku.

    • Anonyymi

      Älä mene Kangasrinteelle. Siellä asuu noita. Lentelee luudallaan pitkin Maikkulan raittia punalapputuotteiden ja halvan kaljan perässä. Noita on katkera kaikille ja luulee muiden olevan kateellisia hänelle vaikka asia ei näin ole. Noita tulee aina jätetyksi miesten toimesta koska kukaan ei jaksa sitä puolta vuotta kauempaa. Noita tykkää myös googlata omaa nimeään ja kiusata tuntemiaan ihmisiä. Noita huristelee luudallaan myös poliiseja pakoon eikä avaa haastemiehilleen asuntonsa ovea sillä on taikonut ovikellon toimintakelvottomaksi. Kiusaa myös ihmisiä Tiktokissa ja muilla somealustoilla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2200
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1916
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      72
      1590
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1578
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1482
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe