Sen olen huomannut tässä pörrätessäni 3 vuotta. Puohitiellä asustelen. Kylmistä en tosin tunne. Otan kaljaa viikonloppusin mutta tuntuu että täällä on ainainen juhannus osassa kämppiä käynnissä. No ei siinä eilen eräs juoppo oli kussut ja sontinut tonne rappuun. Oli kiva lähteä töihin sairaalle. Hyi helkkari mikä haju juopoojen sonnasta lähtee.
Maikkula on juoppojen valtakunta nro1
25
759
Vastaukset
- ongelmajätelaitos
Koko oulu on täynnä juoppoja ja muita narkkeja.
- Niin se menee
Oulu on täynnä sekopäitä jotka vaeltaa aamusta iltaan kodin ja lidlin väliä nobelaner kädessä. Sitten kirjoitellaan palstalle löylykauhoista ja muista tärkeistä juopon välineistä.
- sauna timppa
Käykö joku Puohitien asukeista töissä?
- Kylmät kädet
THAT'S is the guestion. Omassa rapussani 1-2 tyyppiä käy töissä, muut pysyvästi työkyvyttömyyseläkkeellä. Työtätekevän on järjetöntä asua näissä kämpissä, siksi vain korkeintaan kaksi ihmistä käy töissä tai opiskelee.
- Puohitien työntekijä
Minä käyn sairaalassa töissä puohitieltä. Oma epäilykseni on että tiedän kuka kylmis oikeesti on. Tulee pihalla vastaan joskus.
- sauna timppa
Asutko nelos talossa?
- Vanha Puoskari
Oletko sinä Nuori Lääkäri?
- --------------
Kylmiksen tunnistaa helposti sairaalasta lähtijöistä.
Se on ainoa joka on kännissä käsidesistä ja pascavana valuu lahkeesta.
Nähty on.
- juoppojen paratiisi
Mites sattuikin että puolet (ellei jopa kaikki) tämänkin palstan vakkareista on Oulusta, ja vieläpä samalta kadulta??
- homo tissu
Koska kaikki viestit on kirjoittanut tissu ja kylmis. Minä olen tissu
- skitsojen paratiisi
homo tissu kirjoitti:
Koska kaikki viestit on kirjoittanut tissu ja kylmis. Minä olen tissu
Niin vähän ajattelinkin.
- ihmettelijä
Onko Puohitie jokin avohoitola hulluille?
- Mielipouolitie
Kadun nimeksi tulisi muuttaa Puolitie.
- Anonyymi
On.
- Mitäs vielä?
Asun nelosessa kun kysyit ja käyn sairaalassa töissä kyllä
- V
Aito Kylmäkäsi asuu Puohitie 4:ssa. Sillä on aina sellainen bentso-katse, vaikka olisi selvinpäin.
- Puohitieltä
En ole kylmis todellakaan mutta käyn sieltä puohitieltä sairaalassa..sitä mitä siellä teen en kerro..kirurgi en sentään ole:)
- Fil.maist.
Mielestäni Oulun suurelle miehelle, Kylmikselle on pystytettävä Puohitielle patsas.
Jalustalla pari- kolmemetrinen Nobelaner-tölkki, vieressä ruskea pökäle, ja jalustaan kaiverrettu teksti; minä minä minä minä minä.
Kaikki tunnistavat Kylmikseksi. - Oulun viinuri
Puohitien hoitsu!
Sinäkö se täällä peloittelet juoppoja sairaalatarinoillasi ?- Vaahtokassi
S24:sen Alkoholi-palstan serveri sijaitsee Oulun Puohitien kerhohuoneen tiloissa. Se kerhohuone on Puohitie 3:ssa. Kaikki tällä palstalla kirjoittavat alkoholistit ovat sieltä Talonpojankankaalta, koska niillä on kiljut käymässä 24/7 siellä samoissa kerhohuoneen tiloissa.
20 ämpäriä, yläkerran asukki valittaa jatkuvasti käymishajuista, kun nämä eivät käytä vesilukkoa (vai mikä lie tippalukko?).
- Anonyymi
Eräs noita asuu Oulussa. Lentelee luudallaan pitkin Maikkulan raittia punalapputuotteiden ja halvan kaljan perässä. Noita on katkera kaikille ja luulee muiden olevan kateellisia hänelle vaikka asia ei näin ole. Noita tulee aina jätetyksi miesten toimesta koska kukaan ei jaksa sitä puolta vuotta kauempaa. Noita tykkää myös googlata omaa nimeään ja kiusata tuntemiaan ihmisiä. Noita huristelee luudallaan myös poliiseja pakoon eikä avaa haastemiehilleen asuntonsa ovea sillä on taikonut ovikellon toimintakelvottomaksi. Kiusaa myös ihmisiä Tiktokissa ja muilla somealustoilla. Noita on täys deeku.
- Anonyymi
Älä mene Kangasrinteelle. Siellä asuu noita. Lentelee luudallaan pitkin Maikkulan raittia punalapputuotteiden ja halvan kaljan perässä. Noita on katkera kaikille ja luulee muiden olevan kateellisia hänelle vaikka asia ei näin ole. Noita tulee aina jätetyksi miesten toimesta koska kukaan ei jaksa sitä puolta vuotta kauempaa. Noita tykkää myös googlata omaa nimeään ja kiusata tuntemiaan ihmisiä. Noita huristelee luudallaan myös poliiseja pakoon eikä avaa haastemiehilleen asuntonsa ovea sillä on taikonut ovikellon toimintakelvottomaksi. Kiusaa myös ihmisiä Tiktokissa ja muilla somealustoilla.
- Anonyymi
Noita asuu Puohitiellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noita asuu Puohitiellä
Ei enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noita asuu Puohitiellä
Nykyään Rajakylässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217950- 2332745
- 262611
- 1641999
- 1211881
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?71644Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21386- 801242
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175