Kela on antanut aihetta, moneen ja monesti! Siis...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/13364322
Avoin kirje Arkadianmäelle... (Kelaa koskeva)
5
94
Vastaukset
- jokujoku
Sanoisin, että aika höpötystä tyhjästä. Linkeillä pläräämistä useilla aihealueilla samalta tyypiltä ja missään niistä ei ole järjen hiventä.
- mikäkuka
Tarkoittaako jokujoku, että hänen OMAt juttunsa ovat höpötystä, pläräämistä?
Ei tuossa jokuojoku viestissä ollut järjen hiventä, mutta mustaa negatiivisuuden litkua!
No, sama tyyppi joku nettikyttä on aina tietyn tahon kimpussa...
jokujoku - höpötä sinä tyhjästä, toiset kirjoittaa asiaa.... koeta kestää!
- jokujoku
Jep, vastuu on tietysti lukijalla
- ykslukija
Jokujoku...
Joo... jos ei muuta korvien välissä kuin anonyymi nimimerkki ja pelkkää p...n jauhamista niin kuka ottaa todesta? Keksi helpompaa duunia!
- virvatuliax
Tarvitaan myös avoin kirje Kevaan...johtajat häslää meitin rahat eikä me edes teidetä mitä kaikkea ne kabineteissa sopivatkaan..Ja sairaita ihmisiä ei päästetä eläkkeelle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222