POLIISIKOULUUN!

poliisi__kouluun

hei, Kannattaiskohan mun hakea poliisikouluun ysin jälkeen?
Olen noin 159-160 cm pitkä painan 53 kiloa. Treenaan lihaskunto treeniä melkeinpä päivittäin ja käyn lenkillä muutaman päivän välein.
Olen todella päämäärätietoinen ja päättäväinen eli luonnetta löytyy, mutta osaan olla myös rento.
Tykkään paljon jännittävistä tilanteista.
Kertokaa mulle viellä että kauanko poliisikoulun opiskelut kestää? Katseltiin opon kanssa että se olisi sen 3 vuotta, pitääkö paikkaansa?
Missä kaikkialla Suomessa on poliisikouluja?
Minkälaiset poliisien lihaskunto testit ovat?
Suuri kiitos vastanneille!

4

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos vaan

      Kyllä kannattaa hakea. Se on se kolme vuotta,se kesto.
      Tampereel on ainakin yks koulu. Lihaskuntotestit on ihan vaan leuvanvetoja ja punnerruksia.2-3 lenkkipäivvää viikossa riittää,mutta vähennä tupakanpolttoa,niin et hengästy niis testeis.

    • poliisi__,koulu

      Haha okei kiitos, Ei oikeen oo mistä vähentää kun en polta ollenkaan enkä oo koskaan edes polttanut! :D
      mutta hei ihmiset kertokaas viellä onko poliisikouluun pyrkivän PAKKO käydä lukio?

      • Kiitos itselles

        Amis riittää,pelkkä peruskoulu ei. Armeijaa ei tarvitse käydä, myös pituusvaatimus poistunut.


      • Kiitos vaan
        Kiitos itselles kirjoitti:

        Amis riittää,pelkkä peruskoulu ei. Armeijaa ei tarvitse käydä, myös pituusvaatimus poistunut.

        B-luokan ajokortti pitää olla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2077
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      116
      1562
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1500
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      71
      1196
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1121
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1097
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      922
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe